|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Nu har jag sprungit på en bil som jag tycker verkar intressant... Det är en E36 328 Touring. Bostongrön met. Beige läderklädsel Jag hade inte tänkt mig denna färg, men den är inte så dum faktiskt! Speciellt inte i kombinationen med beige läderklädsel... Min fråga är...tröttnar man på Bostongrönt...eller "håller" den? /K | |
|
Som du själv säger, Bostongrönt med beige läderklädsel är inte alls fel. Tror inte du tröttnar, tycker det är väldigt snyggt och det har jag tyckt i flera år så det "håller" ;-) |
|
|
Jag är redan trött på den :) Det känns som en typisk modefärg som var helrätt i ett par år, men nu känns lite mossig ( :DD ). Den är inte ful, men jag hade i första hand inte valt den. Då tycker jag att Oxfordgrön är mycket mer tidlös och vacker. I kombination med Beige skinn så funkar det nog dock med Bostongrön! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
För en gångs skull håller jag inte med Kalle :D Tycker Bostongrön är helrätt, speciellt tillsammans med beige inredning. En klassiker som alltid kommer hålla i mina ögon. Jens |
|
|
Vet faktiskt inte om den är boston eller oxford...men jag tror Boston.. Saken är att bilen har en hel del intressant utrustning..MEN inte M paket....inte ens nedlackad...vilket ser lite tråkigt ut. Men den har .... Skinnklädsel ASC 4 x elhissar Digital klima Stora datorn Sätesvärme Taklucka Original larm, med c-lås rails Lastskydd dimljus fram hi fi paketet (10 högt) Farthållare dubbla airbags end. 11.300 mil... Den är i mycket fin skick...pris...ca 100.000:- Jag funderar på att vara förnuftig och köpa bilen "innifrån och ut" istället för att köpa en dåligt utrustad 320 som HAR M paket etc... Ett par 17" fälgar kan ju uträtta mirakel som bekant! Vad tror ni...vettigt köp? :) /K |
|
|
Låter vettigt, men jag hade nog velat ha ned priset till närmre 85-90 000:- (beroende på årsmodell). Och ja; 17":are och nedlackering gör UNDERVERK med en E36! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Har haft tre stycken bostongröna, visst det är en kanonsnygg färg men jag tröttnade på den. All skit syns på engång. Passar bättre på en glidarbil än på en sportig E36. |
|
|
Jag har en Bostongrön M3:a! Syns inte så bra på bilderna i galleriet men det är enligt många jag träffat en otroligt fin färg tillsammans med den saffransfärgade inredningen! En kombination som inte är så vanlig så man har en bil som inte alla andra har! Jag tycker helt klart att du ska köpa!! 1BJÖRN Länk |
|
|
Kalle Hansen: Har du tröttnat på den färgen? Jag har ju inte sett nån annan Bil med den kombinationen i skåne. Alla kanske har samlats i Malmö. :) Clubsport: Jo all skit o dam syns ganska omgående på den så det krävs ett bra lackskydd så skiten inte fastnar så lätt på den. Men det är ju oxå den enda nackdelen med färgen. 1BJÖRN Länk |
|
|
1Björn: GRYMT snygg M3:a...*bugar mig* Otroligt snygg färgkombination! Är det standard polerade Cabfälgar, eller har du polerat dom ytterligare? vilken lyster! Kommer du på träffen i Stockholm? /Klas |
|
| Oj..nej du bodde i Skåne såg jag ju! :-) | |
|
Mosse: Tackar för alla superlativen om min bil! :) Det är tok putsade orginalfälgar dvs dom är inte inlämnade för polering. Funderar dock på att lämna dom till fälg fixarna i Hbg för en riktig polering! Har du polerat dina själv eller lämnat iväg? Träffen i Stockholm är ju en bit o köra men man vet aldrig :) Vilken datum är det? 1BJÖRN Länk |
|
|
Jag ställer mig till skaran som gillar bostongrönt och tycker att den fortfarande håller. Min E36 323Ci var bostongrön och var bilen bara ren så var den väldigt snyggt. Länk Att sen alla mörka lacker ser trista ut när dom blir skitiga är ju generellt. BMWCS Syd #05392 Sök först, fråga sen. Bitte! Länk |
|
|
Har haft min Bostongröna coupe i 4 år nu och har inte tröttnat. Har precis haft bilen inlämnad på Ditec och det gjorde enormt mycket på glansen, det blev som en ny bil. Men som någon skrev så är färgen jobbig att hålla ren men det är alla mörka lackeringar. /Rickard |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Däremot så börjar jag tröttna på alla svarta, blåa och silver :)) vill ha calypso eller siennaröd :) ///MVH Hasso Länk |
| Köpte en ny bostorngrön -94. DÅ var den rätt, idag pasé. | |
|
Hoppade över den bilen...men inte på grund av färgen... /K |
|
| var det en -95a? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.