|
|
|
|---|---|
|
Tjena! är rookie när det handlar om BMW, men idag när jag körde så fick jag 3 toner som kom från instrumentpanelen, vd betyder det? är det varning för lite soppa i tanken eller ? mvh Daniel | |
|
Kan vara antingen klockan som signalerar för hel-timme (12, 13 tex) som billiga Casio-klockor. Eller så kan det vara halkvarnaren som piper till. Det gör den när yttertempen understiger 3 plusgrader. |
|
|
ahh .. hehe hmm .. min pajade färddator visar -37, och tiden är felinställd, men det kan ju ha varit det .. men det är inget fel nånstans då? utan det ska låta så? :) sheeit jag kan inget om bmw ;) / daniel |
|
|
Tre toner är heltimme på klockan, en ton kan varna för vad som helst tex lågt kylvatten, trasig lampa mm. Daniel du borde fixa din dator så det inte händer något allvarligt med bilen. |
|
|
jo jag vet :/ men hittar ingen dator ju, kan inte gå o köpa en ny iheller .. ingen som har en liggande?? / mvh daniel |
|
| Inte säkert att det är färddatorn det är fel på, min yttertempmätare har lossnat! och är tappad.. då visar datorn -37. Lär kunna vara fel på din yttertempmätare också, den sitter under bilen, vid inblåset mot bromsarna fram på vänster och kostar ca 250:- | |
|
jo sant, men färdatorn e asså sönder, ser inte siffror p¨å den, och när den känner för det så e den helt svart :/ / daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.