AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.031

Däck montering i Stockholm?

Hei!

Er det nän som kan anbefale et däck monterings firma i Stockholms området? Bra priser og bra service.. Montera og balansera nye däck (kjöpt på internett)!

Tack så mycket!!

Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
nb gummi kan du hoppa över, kom dit med däck som jag köpt på nätet....fick en monteringskostnad som var helt sinnesjuk....mentalitetetn var ungefär....ja, handlar du inte sakerna här så blir det dyrt för dig! :-(

Aldrig mer....
Vad brukar det kosta att kränga på 4 däck på fälg, i runda slängar?

mvh/Richard

Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! ;)
\\\M 325i ZENDER///
2oo-3ookr...

---
Projekt trippel xXx i gång.
Jag ringde och kollade på Guson däck i sollentuna de skulle ha 800kr för skiftning, krängning och balansering. Detta gällde för 16" däck.

Mvh
David

Bilen: Länk

Har oxså beställt nya däck via nätet och fått pris för skift/bala etc på 200kr/däck hos Däckia ska säga att jag har mina däck där lagrade där.
700 för allt på Speedy.

/Manray/
Ok, undra lite. Krängde nämligen 8 st däck och balansering. Fick pröjsa 1000:-

mvh/Richard

Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! ;)
gt
2.766
gto80
535 Xdrive 12 Citrinsvart metallic
535 DAT-M 05
Harley Wide Glide
Harley Ultra classic
Köper man via däckonline.se så har har dom ställen att åka till på sin sida priser mellan 100-150 kr per däck,annars är det faktiskt så att gummiverkstäderna lägger på ett högre pris om man kommer med egna däck ..dom förlorar på näthandel och måste ta igen någonstans
Visa användare
22
pål
M535i -87 518is-88
Besök Stockholms trevligaste gummihandlare Niklas Lindberg på Roine Lindbergs Gummivekstad Kungstensgatan tel 08-6735695. Jag har köpt däck där flera gånger och alltid blivit mycket proffessionellt och vänligt bemött! Senaste gången idag, då jag kom med nya sommardäck inhandlade på postorder och fick dem monterade och balanserade för ett bra pris. Inget gnäll om att jag köpt däcken på annat håll! www.roines.se Inte särskilt kul hemsida men jag återvänder gärna dit nästa gång!

pål: Takk for tipset!! Kolla det nu!

gt
2.766
gto80
535 Xdrive 12 Citrinsvart metallic
535 DAT-M 05
Harley Wide Glide
Harley Ultra classic
Gå in på den här länken klicka på montering av dina däck på internetbutiken skriv ditt postnummer i rutan så får du upp billiga förslag Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.