|
|
|
|---|---|
|
Har vid tidigare tillfällen frågat hur många som skulle vara intresserade av en Z-träff i Växjötrakten. Snart är det dax va, men jag undrar bara...när har ni som mailat mig tänkt ta ut era bilar så man vet när man ska planera träffen!? MVH Fredrik 19" :-) VD med R&D "M ROADSTER" | |
Z-kungen |
1:a April ska den ut.... Z-kingen |
|
Kom ihåg, är det några nya ägare av Z.or som vill deltaga på träffen, skicka mig ett mail och skriv ett par rader om dig och din bil. 19" :-) VD med R&D "M ROADSTER" |
|
|
Påställning förbokad till den 26/3, snart är det dags med andra ord. Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. |
|
BoZton Grodan |
1:a April ska grodan väckas till liv. 15-17 grader varmt i skåne....längtar* Glöm inte maila "yatooil" ang ****Zyd Zvensk Z-träff**** // BoZton Grodan |
|
Igår var det nercabbeprämiär för min del :-)) Helt underbart fantstiskt skönt att äntligen få känna vindrufset i håret igen. Nu ser jag fram emot den efterlängtade Z-träffen . Hoppas det kommer många vackra Z´or ! ** Lycka är att se livet genom en solstråle. ** |
|
|
Åkte nercabbat idag... Men tydligen inte först... sett både Mercor och Audi´s idag... Men träff får väl kanske vänta till maj i alla fall? |
|
|
Jag kommer med största sannolikhet om datumet passar! /Andreas |
|
|
Tar bara upp tråden igen! 19" :-) VD med R&D "M ROADSTER" |
|
| Det är nog lugnt att planera in en träff närsomhelst framöver då de flesta (läs alla) har sina Z påställda iom nästa månadsskifte. Är själv mycket sugen på att åka de 12 milen på E4/Rv30 (förutsatt att det blir i Växjö) för att träffa alla andra Z-ägare! Lycka till med planerandet! | |
|
Precis, var skulle i så fall träffen vara? Har aldrig varit på nån träff, oavsett märke, så är inte så insatt... men man måste väl köra någonstans...? Så det får väl bli någon form av slinga, eller så, i Växjötrakten... men till vad? Kronobergs slottsruin, Teleborgs slott... eller? Du får ju helt enkelt visa din stad, med omgivning!!! ;-) |
|
modano |
säg till så kommer i alla fall jag... kanske kan få med mig nåra polare med Zór... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.