|
|
|
|---|---|
rallyante |
gissa om jag blev paff när jag såg att någon jävel ha snott glaset ur en av mina M3 speglar. Blir så jävla less att folk inte kan hålla fingrarna i styr. Det är inte första gången jag varit med om liknande, sist snodde dom båda speglarna på M3an jag hade före den här bilen. Hoppas att man inte kommer på någon på bar gärning. Kan nog hända att man blir lite arg då. |
|
Förjävligt att sådant ska hända! skulle vilja strömföra dom rackarna så att när tjuven kommer fram så får han sig en liten kyss. |
|
| Tråkigt, men är du säker på att det inte bara trillat bort?? | |
Kockjäveln |
En såndär skulle jag ge rätt mycket för att ta på bar gärning. Skönt att min bil står i ett gosigt garage där ingen kommer in. |
|
Jag håller med dig man blir skit förbannad! mina m3 speglar orginal!! blev stulna för nån vecka sen! d e helt otroligt ingen ide att ha en fin bil nästan! eller så borde m3 speglar vart standard från början på alla bilar! M-POWER |
|
rallyante |
glaset har inte rammlat bort, jag gick runt bilen & letade. Jag är säker på att glaset fanns där när jag parkerade bilen. ska bli väldigt skönt att få gagage. MVH/ Andreas |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.