|
|
|
|---|---|
|
Tänkte svarva mina bromskivor. Det är mycket kvar på dem, men skulle nog behöva slipas till lite. Vem gör sånt? Om någon vet något ställe nära uddevalla vore jag väldigt tacksam. Eller ska jag köpa nya? Mvh Kristian | |
Apo |
kolla in : Länk annars så funderar jag på att byta till färdigslitzade skivor till min bil, och har så gott som nya skivor samt klossar om du skulle vara intresserad av dessa isf.. |
| Tror inte Kristian menade slitsade skivor, utan att svarva av ojämnheterna. Jag skulle tro att vilken mekanisk verkstad som helst med en svarv skulle kunna stå till tjänst... Känner du ingen som jobbar på industri och kan svarva av dem åt dig??? | |
| Missuppfattade lite. Jag skulle aldrig betala 1000:- för att svarva av mina skivor runt om. Kan man fixa det för någon hundring av någon man känner så... annars hade jag köpt nya. | |
|
Tackar för infon! Jag menade faktiskt bara att svarva dem lite. Vintern har gjort sitt ni vet och jag hatar den lilla kanten, då man har fälgar som skivan lyser igenom. Känner ingen som styr en svarv maskin tyvärr. Tänkte någon här kanske kände någon i min närhet som ville hjälpa till för en vettig peng. Får väl gå på krogen på fredag och ragga några några svarvare. :) Mvh Kristian |
|
Kockjäveln |
Leta redan på nån mekanisk verkstad o fråga om dom kan fixa till skivorna åt dig mot en tårta till fikat eller nått. Dom brukar inte vara omöjliga. Tar ju inte många minuter för dom. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.