|
|
|
|---|---|
|
Jag har letat fibrilt efter svarta bakljus, ser massor på vägarna, men det är tydligen ingen som sälger dem,, NÅGON SOM VET??? Tack på förhand //Frank | |
|
Ska finnas Hella(original), hos AutoExperten. Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Kalle! Tack för tipset men det ser inte ut som dom har nånting till bmw överguvudtaget,, var även inne på deres tyska hemsida för se,,, men kammade noll :( //Frank |
|
DA 245 318d Touring -10
X3 3.0i-04 523iT-00 850ia-91 850ia-90 320icab-91 2002turbo-74 M2-75 2002tii-73 2000touring-72 2002-75 2st 2002-69 |
det står en annons i senaste lila tidningen om svarta bakljus. han begärde 1000:- |
|
Frank, Det stämmer inte! Hella är originaltillverkare av lyktglas till BMW, så nog har de en mängd prylar! Kollade i deras katalog senast innan idag (när jag skrev mitt förra inlägg) och det finns lyktor till nästan alla BMW-modeller. Ring till närmsta AutoExperten-butik och fråga! En varning utfärdas dock för att de svarta ljusena är svindyra! Om jag vore i dina kläder hade jag satsat på vita blinkers, som är MYCKET billigare och (i mitt tycke) MYCKET snyggare :) Lycka till! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.