|
|
|
|---|---|
|
Hallå!! Tänkte höra mig för lite om vad ni tror att min bil kan va värd. Det är en 520i - 88, har gått ca 29000 mil. Rost finnes lite här och där. En gummibustning bak måste bytas. Hittar inte växlarna i lådan (backspärr trasig). Förar stol (BMW)sliten. Manu taklucka, farthållare. Liten service gjord för inte så länge sen (ny olja, alla filter och nya tändstift). Skattad och besiktigad. Vore kul och få reda på vad den kan va värd för jag tänkte nämligen lämna BMW stallet och köpa en annan bil (inget fel på BMW. Den skönaste bil jag har haft men för en ensam hårt arbetande två barns far blir det lite för mycke pengar att lägga i månaden). Tacksam för svar. Ha det gott. Twiggy. ROCKA FETT | |
|
allt mellan skrota/ge bort den gratis ---->5000:- |
|
|
10 000:- bör du nog kunna få ut. Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
10 000 för en rostig 520 med trasig växellåda och 29000mil på mätaren? Kalle, du skall få köpa min bil när jag säljer den! Sålde en likadan för 5år sedan med 18000mil på mätaren, inga fel ingen rost, för 25 000kr... /Christofer |
|
|
Kalle: 10000???Ja om han säljer den i delar!!Inte så som den är nu,växlarna går ju inte att få i tycks det som,alltså icke körbar eller?Ja skulle tippa att om nu bilen inte går att köra pga v-lådan att priset hamnar runt ca 5",ja skulle inte ge mer iaf.Om bilen är körbar så ligger väl 10" närmre sanningen "Det en blondin inte har i huve´t får hon ha i handväskan - o de blir en jävla massa de" |
|
|
Förusätter att bilen är i körbart skick. Annars är den nog tyvärr inte värd mer än 5000:- som ni säger. Christofer: Du har väl en Volvo S/V40 om jag inte missminner mig. Den vill jag inte ha ens om jag får den gratis. Tack för erbjudandet dock :) Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Det är klart att bilen går att köra men det är svårt att "hitta" växlarna. Är man van vid bilen är det inget problem. ROCKA FETT |
|
| 1'-5' kr | |
-BeeMWe- |
Låter som om bussningarna i lådan är nötta bara, inget som drar ned priset direkt. Mellan 8-10 papp säger jag. |
| Jag bjuder 5000kr rakt av! =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.