AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
631

framljus E39 utseende till E34

Modellko
Hej !
Undrar om nån vet om det finns facelift för E34s ljus där fram så att den liknar E39 eller E36 . så att ett plast ruta kommer framför ljusstrålkastarna som ex E39 .. skulle blivit mycket snyggt ...

BMW 4-ever
Gemini__
Här har ni en bild som jag lånade från en annan tråd. Ser väl inte så pjåkigt ut, men synd på just denna bil som är en M5:a.

Länk

Mvh:
Thomas
Je
7.509
Jesperado
328 CiA -97
750iA -88
320i -88
320i -82
320 -78
1502 -77
Just det där med en plastskiva framför strålkastarna är nog dels svårt att få till på ett bra sätt, dels tycker jag personligen inte att det passar bilen i övrigt.

Men dessa är ju en bra bit på vägen: Länk

Jeppe

A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders!

Det där är väl E38 lyktor fram på M5:an?
Har faktiskt sett en danskplåtad E34 med E39 framlyktor och massa annan skum styling i helsingör i somras.
Såg inte klokt ut..jag och kompisarna fick oss ett gott skratt..:)
Mvh Leo
Modellko
hmm intressant va den där bilden Gemini , undra om nån tillverkare säljer såna lampor till E34 , fan nu måste jag börja leta runt på internet ...
Visa användare
1.626
Hangaround
Audi V8 quattro -90
Har sett flera annonser från nån tysk stylingfirma som uppgraderar modellmässigt. Vet säkert att det var med en Mercedes W124 som hade nyare, runda framlampor och nån gammal S-klasse med nyare front och akter. Vill minnas att det stod nåt om BMW, men vågar inte svära på det. M5:an högre upp i tråden verkar ju ha blivit utsatt för något liknande.

Sex på alla fyra, roligast så!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.