|
|
|
|---|---|
Modellko |
Hej ! Undrar om nån vet om det finns facelift för E34s ljus där fram så att den liknar E39 eller E36 . så att ett plast ruta kommer framför ljusstrålkastarna som ex E39 .. skulle blivit mycket snyggt ... BMW 4-ever |
Gemini__ |
Här har ni en bild som jag lånade från en annan tråd. Ser väl inte så pjåkigt ut, men synd på just denna bil som är en M5:a. Länk Mvh: Thomas |
|
Just det där med en plastskiva framför strålkastarna är nog dels svårt att få till på ett bra sätt, dels tycker jag personligen inte att det passar bilen i övrigt. Men dessa är ju en bra bit på vägen: Länk Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Det där är väl E38 lyktor fram på M5:an? Har faktiskt sett en danskplåtad E34 med E39 framlyktor och massa annan skum styling i helsingör i somras. Såg inte klokt ut..jag och kompisarna fick oss ett gott skratt..:) Mvh Leo |
|
Modellko |
hmm intressant va den där bilden Gemini , undra om nån tillverkare säljer såna lampor till E34 , fan nu måste jag börja leta runt på internet ... |
|
Har sett flera annonser från nån tysk stylingfirma som uppgraderar modellmässigt. Vet säkert att det var med en Mercedes W124 som hade nyare, runda framlampor och nån gammal S-klasse med nyare front och akter. Vill minnas att det stod nåt om BMW, men vågar inte svära på det. M5:an högre upp i tråden verkar ju ha blivit utsatt för något liknande. Sex på alla fyra, roligast så! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.