|
|
|
|---|---|
| vad är en 316 e36 -95. 61000km, svensksåld, riktig bra skick både ut o in.. gått jävligt lite som ni ser..hur mycket är den värd idag.... | |
|
värd å värd... men dyliak annonser as iaf.ut för mellan 70 å 90 tusen... /Jonas |
|
|
ja stavar ju som en kråka... ovan menar jag att annonspriser på en sån bil brukar ligga runt 70-90 tusen... /Jonas |
|
stefannorr |
90 000 för en 316-95 ...nääää...möjlgen med 20 000 i prutmån då minst!...för 90 000 kr kan du ju numer få en e-39 523-528 96-97 om du har tur. |
|
Lågt miltal som sagt, men jag tycker inte att en snart 10 år gammal tråkbil kan vara värd mer än max 60.000.- Mr C |
|
|
stefannorr, man behöver inte ens tur för att får en e39:a för nämnda priser hör i södra sverige, det är normalpris med 90KSEK för en tidig e39:a. Tror att 316:en kanske kan vara värd 40-50 KSEK, lågt miltal i all ära, men bilen är kanske snart 10år gammal och verkar vara helt outrustad. /Simon |
|
|
Dessutom så finns ju möjligheten att den är skruvad, ganska skeptiskt till att den bar rular 6000 mil, är ju otroligt lite på 9 år... Det är hälften av den så kallade "normala körsträckan" Till och med mindre än hälften, man räknar ju på ungefäret att en bil i Sverige rullar si sådär 1500 mil per år, och normal körsträcka för en 95:a borde då ligga mella 13 och 15 tusen mil. Men visst det behöver ju inte vara så heller, men var skeptiskt, kom ihåg att E 36:orna är dem mest utsatta bilarna. Annars tycker jag priset på en så pass gammal snik bil borde vara runt 50, förutsatt att miltalen stämmer. Knappt 50. |
|
|
Max 50k för den bilen. Mellan 70-90k var det nog många år sedan man fick. Tänkt på att en 95a är en snart 10 år gammal bil! BMW CS #5139 |
|
| 40-50 tusen | |
| 45.000:- Max | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.