|
Sida 6 av 7
|
|
|---|---|
| Det var många snygga bilar vid brostugan idag måste jag medge, ställde dock min riskokare på ett respektabelt avstånd ifrån de tyska fullbloden, men nästa gång kanske jag förhoppningsvis till och med joinar karavanen men en bmw:) | |
|
Även jag tackar för en super dag! Fina bilar och trevligt folk. Filmningen gick inte bra och det fanns "inte så mycket" att filma heller på de vägar vi åkte, jag föreslår att vi nästa gång tar en tripp på motorvägen! :) ps. Starre, vilket jävla ljud din bil har! :) (för att inte tala om alla andra bilar med sportavgas) Mvh Matteus /Manray/ |
|
|
Om ni mailar bilder till mig i originalformat så ska jag lägga upp dom på touringklubben! Jag vill ju oxå se vad jag missade. :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Micke>>>Brände iväg ett gäng bilder som jag tagit under dagen:) /D |
|
|
Manray: Ljudet hörs knappast inne i bilen men om man kör med luckan öppen, doran(fönstret)nere och genom en tunneln OCH varvar runt 5000rpm+ då hörs ett underbart mekaniskt ljud från en underbar bil. Kan nämna att strax innan träffen hade jag mitt andra rödljus race samma upplägg som sist dvs en båg mot en svart bil gissa vem som vann:))))hojåkaren gjorde tummen upp när vi åkte skilda vägar. |
|
|
Första bilderna uppe! ---> Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Tack alla som kom, jag var inte ensam om planeringen, Starre ringde faktiskt och beställde pizzorna och Asken var vår egen navigator ;) Micke: Bilen är inte vässad på Köhler utan Kelleners Sport, liten skillnad iof men ändå (ljudfilen är "felstavad" på din hemsida) :D Starre: Du hittade till slut antar jag?! Självklart var man lite wild and crazy och körde från Mörby och hem, kunde inte låta bli... Det blir fler träffar. M V H Stephan -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
|
Stephan: Vet inte vad du snackar om. :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Hade också mycket trevligt idag! Många fina bilar att stå å glo på=) Jäkligt tufft att åka cab i en tunnel, tillsammans med några M-bilar som gasar! Å jag som tyckte att min Z4 lät kaxigt! /Cronor |
|
|
Manray: Finns det material till en liten kortfilm? =) Ny bild 16april- Länk |
|
|
Tack! Stephan, Asken, starre och övriga som var med för en mycket trevlig början på 2004 års BMWsäsong ser fram mot nästa träff! Mvh Stephan |
|
|
stephan>>>>sorry, det var jag som var ute och cyklade angående tuningfirman. Hade för mig att det var Köhler som hottade avgassystemet. /D |
|
|
låter som det var lyckat.när åkte ni från brostugan egentligen?jag kom visst efter ni åkt fick bara se en 525:a+en 635:a på parkeringen.fick ta en egen cruising runt (hela sthlm)på ca 15 mil,rätt skoj det oxå... STEFHAN.kanon att nån tar tag i grejer,hade varit skitskoj och hunnit med er.mitt personliga tips:lägg gärna träffarna nån timme senare typ kl13 eller nåt så kanske långväga "gäster"som jag oxå hinner fram i tid(eller får jag köpa en gps)så jag hittar dit. men jag är glad ändå 100mil i en cab på en dag är ju inte helt fel:) |
|
|
Tack initiativtagare till denna träff, mkt trevligt! Som vanligt mkt fina bilar att titta på, och även lyssna till, speciellt den ljuva musik som strömmade ur Kellner's fyra pipor. Ser fram emot nästa träff. Då tar vi en längre cruisingrunda! :) /Lazze Länk |
|
|
Ännu en mkt nöjd deltagare!=) Fina bilar, trevliga människor, god mat och strålande väder!! Såg att det lagt ut lite bilder, jag knäppte oxå några kort med tobbes kamera som ligger i min bil. Så det dröjer väl lite innan de läggs upp. gt3rs: Tack ska du ha! och finare ska den bli...=) Mvh David Bilen: Länk |
|
|
Jag får också tacka för en trevlig träff! =) Tackar Stephan för turen med M5an. Mycket trevligt! Gillade B12 5.7:an och B7 Turbon som var med! Hoppas dessa bilar kommer att deltaga på fler träffar i sommar. Känns trist att man inte har en egen bil :( Snart så... Starre: Tackar för provkörningen =) Otroligt hur SMG2:an fungerar!!! Men jag föredrar iallafall manuell *ler* Men den var jäkligt skön att köra i vilket fall som helst! Tack igen allihopa! Mvh Tobias |
|
|
Soki; Vet faktiskt inte, har inte ens sett materialet. Min passagerare filmade med Tobias kamera så vi får se vad han säger om det! :) /Manray/ |
|
dunstan |
När är nästa träff? Är det OK om det dyker upp en GT3 Clubsport? |
|
Dunstan: 10 maj, kolla Tobbes tråd i samma avdelning för mer info. Ang bubblan ;) så får du fråga tobbe. M V H Stephan -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
|
Sorry, 30 maj (söndag) -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.