|
Sida 5 av 7
|
|
|---|---|
|
Är det någon som har koll på hur många som kommer? MVH Danne Min Bil Länk |
|
|
hej! är det nu klockan 11.00? för då kommer jag. fick precis reda på att jag inte behöver jobba imorgon! vi ses imorgon mvh nikke pjäxan i pannrummet |
|
|
gt3rs: Ja se första inlägget /s |
|
|
Fick oxå ledigt från jobbet imorrn så räkna med en E30 till =). gt3rs: Kul att se en e30 till med! Vi brukar inte bli så många i våran kaross.. Ses imorrn! Mvh David Bilen: Länk |
|
| starre , kommer du med M3an imorgon ? | |
|
Maxad: Yes Med förhoppning om att jag hinner tvätta den i morgon.... Eller är det så att skönheten klär sig med lite skit på sig:))) |
|
|
Jag ska försöka ... hämtad från vinteridet idag. snart tvättad .... |
|
|
Får se om jag kan komma. Upptäckte idag att högerhjulet bak tar i skärmkanten ibland, verkar som fjädern har gått av... Min: Länk /Erik ///Tänk först, meka sen... |
|
|
Erik: Ta 3,0S:an då :) /Lazze Länk |
|
|
Då har dagen kommit! :) Bådar för gott, mycket folk och fint väder. Vi ses! /Manray/ |
|
|
Lazze, jag har inga bromsar på den :) Min: Länk /Erik ///Tänk först, meka sen... |
|
|
Tack till stephan som dragit ihop till en trevlig samling. +28 bilar och lite körning ut mot Adelsö avslutat med lite mat i Träkvista för att man numer ler än mer belåtet. Bara en BMW som saknas: Mvh Asken |
|
|
hej! mycket bra träff men lite synd när alla skulle ut ifrån drottningholm när andra mindre bra bilmärken kom emellan våra fina bilar! David C1_2.5 det var en mycket fin bil du hade! men snyggaste var 330kombin med 19fälgar å MOVIT bromsar! hoppas på fler bmwträffar i sommar som jag hinner med! MVH NIKKE pjäxan i pannrummet |
|
|
Synd att man inte kunde vara med tills slutet, var tvungen att vara på kalas kl 14. Men det blir nog fler träffar! gt3rs: Kul att du tyckte om bilen! MVH Danne Min Bil Länk |
|
|
Tack för en trevlig träff! Vart ruggigt körsugen på slutet där men annars så var det perfekt.=) Längtar redan tills nästa träff...! Ny bild 16april- Länk |
|
|
Ansluter mig till skaran av nöjda bmw:ister och ett stort tack till Stephan som arrangerade en trevlig dag:)) Dominik P.S Har knäppt ett gäng fina kort samt spelat in Stephans finfina avgasljud. Någon som skulle kunna tänka sig att lägga upp bilderna så att övriga som inte kom till träffen också kunde ta del av denna tillställning? |
|
| Kan bara instämma en höjdar träff mer sånt i sommar | |
| Ännu en till som ansluter sig till skaran och säger tack. | |
|
Härligt väder, många glänsande bilar och massor av trevligt folk som kommit fram med våren. Tackar för en trevlig träff, synd bara att vi inte kunde hålla ihop crusingen lite mer... |
|
|
Tack Stephan för en kanontrevlig träff, Speciellt tack för att jag fick åka med i M5:an! Lendet kommer att sitta kvar länge det lovar jag!, underbar bil helt enkelt! Även tack till alla som var där vara dom flesta jag aldrig träffat tidigare! Superkul! Även ett speciellt tack till Asken för skjuts hem och ett trevligt samtal! Hoppas att vi ses snart igen! /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.