|
Sida 3 av 7
|
|
|---|---|
| Jag kommer om vädret är Ok | |
|
Räkna in mig också, premiäråkte med Alpinan i dag så jag kan knappt vänta till nästa gång jag får köra... |
|
dunstan |
Visst var det en underbar dag. Trevligt att kunna ha takluckan öppen och fönstren nere. Så man hör det underbara motorljudet! ;-) Sommaren skall tydligen bli bra i år igen! Perfekt för oss BMW ägare... ;-) Blir det samma väder vid träffen så är jag där! Vore kanon! |
| why not! :) | |
| hmmm är det okej om man dyker upp med en annan fabrikat annars får jag väl lyfta med nån | |
|
MB är alltid trevligt att se på :) /Lazze Länk |
|
| Lazze :)) schysst då kanske man vågar dyka upp med den då utan att få rutan inslagen :)) | |
| Lazze såg att du har en ny bil har du sålt din 740 ? måste sakna den litte då o då va ? | |
|
Maxad: Njä inte direkt, men ok ibland då:) Men dom tankarna försvinner väldigt fort när jag sätter mig i 540n:) /Lazze Länk |
|
| det kan jag tänka mig men den va grymt fin vilket fall , hoppas den nya bilen blir belåten | |
|
David kommer förmodligen också! =) (om han inte jobbar den dagen). Kollade just mitt Schema och jag e ledig den 17:e! :-D Hoppas vi blir många! Mvh Tobias |
|
|
Jahapp, jag som sett fram emot årets första träff. Kommer troligen med min kompis i hans bil men jag kommer INTE med E38an tyvärr. Ny bild 28 mars- Länk |
|
dunstan |
Maxad: Klart du får rutan inslagen om du kommer med en taxi! ;-) |
|
Är de spikat att de blir träff Drottningholm lördag. |
|
|
Japp! (Om det inte blir regn eller snö) Jag kommer stå där och många med mig! Tobias320i-94 kör nån av mina bilar och jag ska sitta i baksätet och njuta. :D M V H Stephan -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
|
Om man kollar tidningen imorse så ska det bli kanonväder till helgen! :D Stephan: Rök körkortet vid fortkörning eller vad står på? Kan du eller någon annan ge mig en mer exakt beskrivning på var träffen är? Vilken tid är det tänkt? /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Fredrik: Min fortkörning finns här: Länk Ang. vägbeskrivning så sök på "Drottningholm" eller "Brostugan" så hittar du vägbeskrivning "Lördag 17 April (helgen efter påsk) för vårens första träff. Vi träffas vid nedre parkeringen (vid kaféet) kl. 11.00" Kaféet vid brofästet på Drottningholmssidan. M V H Stephan -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
|
Hoppas vi blir jättemånga :) Ska bli intressant å se vilken bil man får va chaffis till *ler* Ska se till att ta med en feeeet dv-kamera från jobbet. Hoppas att många är med på en "cruise" också! Längtar tills ja har min bil! *snyft* Ses snart! Mvh Tobias |
|
| dunstan , TAXI ? :)))) , okej då jag ger mig känns som att jag har borta plan får väl skaffa pansar glass till den :) Men om det är okej för er så kan jag också komma med Mercan | |
|
Grabbs!!!!! Vad knappar man in i navin för att komma till rätt plats? Har lite vagt minne från i somras om hur man tog sig dit från Uppsala. Väll mött Dominik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.