|
Sida 2 av 7
|
|
|---|---|
| kommer!! är det någon som har kvar filmen av förra drottningholm träffen runt aug-sep?? Jag missade chansen o tanka ner den från länken o den e borta nu =( | |
| Ska försöka titta förbi! | |
|
Jackass: Är det BMWPower review 2003 du menar?? Den med norrtäljeträffen bla? I sånna fall så har du länken här: ftp://www.hannus.net/bmwpower/BMWPower/Filmer/BMWPower%20Review%202003/ Mvh David Bilen: Länk |
|
|
Lördag 17 april eller? Fan vad kul!!! Jag kommer! |
|
|
....skulle kunna tänkas (vid bra väder). Blir första gången, i så fall. Hepp. |
|
|
Ska även jag göra ett försök att titta förbi... /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Hmm... Jag kommer troligtvis inte ha någon bil framme då... Den framtida pärlan tas i så fall ut i slutet av April. Eller iallafall efter den 23:e April. :-/ David: Ska du "verkligen" bort den dagen? Annars kan vi ju åka Alpina :-) Stephan: Annars åker jag gärna med dig om jag får! Ska ta med mig den fetaste videokamera från Expert :-D Mvh Tobias |
|
|
toby: Ja du vi får väl se hur det blir med den saken. Jobbet kanske förstör resan=(. Ps: En åktur i Stephans bil skulle jag iförsig inte tacka nej till=P |
|
|
Tobbe och David: Ni får plats i M5'an, och ta med kameran... M v h Stephan -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
|
jag tror att jag kommer! men me vad de vette gudarna=) /Cronor |
|
dunstan |
Skall försöka titta förbi. Är vädret totalkasst så blir det nog inget. Några andra Alpinor? |
| David C1: Japp det är nog den jag menar tror jag..men måste ha anv o kod till?! ftp vad e det? :) | |
|
jackass: det ska nog va denna länk istället. Bara att kopiera till din burk=) ftp://bmwpower:supersprint@www.hannus.net/bmwpower/BMWPower/Filmer/BMWPower Review 2003/ Mvh David Bilen: Länk |
|
| Nu funka det. Tack! =) | |
|
Count me in :) /Masten Lokal Administratör för svenska avdelningen på www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
STEPHAN: Nu har jag fått koll på tel till Pizzerian: Värdshus Väringsgården - Stockholm Tel. 08-560 301 83 Kan vara bra att ha om vi är ett gäng som ska beställa så slipper det bli som sist då flera fick vänta ganska länge. |
|
|
Vad duktig du är starre ;DDD Hoppas det finns tillräckligt med platser inne... M V H Stephan -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
|
.....så vi slipper bli blöta i regnet ;) //Lazze Länk |
|
Flesh |
Ska försöka titta förbi.... kan bli trevligt.... |
Flesh |
Ska försöka titta förbi.... kan bli trevligt.... Min pärla www.fisring.com/flesh |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.