AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
583

BMW new look?

AKUS
Tjena ingen har bett mej om min åsikt men nu ska ni få den helt gratis!!

Jag tycker bmw:s ny design har sänkt sig ordentligt!! förut gjorde bmw grymt snygga bilar. men från och med senaste 7-serien, 6-serien z4, x3 tycker jag ser hemska ut. ok "hemska" men ändå.
Varför denna nergången??

Eller är det bara jag som har denna åsikt??
Det finns ganska många trådar om detta kan jag ju påpeka. Men jag kan ju säga att jag INTE håller med dig. Jag tycker Bangles senaste skapelser såsom Z4, E60 m.fl. är helt brillianta.

---
/// Olof

(FKA "Oakman")
Visa användare
654
Adrenalin
323i A -98 Touring
AKUS: Tur för dej att det finns en rejäl beg markand att välja bil ifrån. Personligen tycker jag att dom bara blir snyggare och snyggare. Jag ser med spänning fram emot slutprodukten av 1-serien :-) // CB.

Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk
to
268
tooon
325ix -07
Jag kan hålla med Adrenalin, av någon anledning vänjer man sig med den nya designen och den blir bara snyggare och snyggare.
MEN, det jag saknar är det här riktigt "stilrena" som BMWs gamla vagnar så snyggt framhäver.

/ Peter
328_huggarn
kan inte säga annat än att ja håller med Adrenalin.. tycker som sagt att dom blir snygg och snyggare...
AKUS
mm. men jag måste säga att bilarnas design flöt ihop så klockrent tidigare. helt prefekt. det gör dom inte alls idag. men det är väl modet kan jag tänka mej?? men bmw ska ju leda utvecklingen???
Det enda jag inte gillar är fronten på E65, i övrigt tycker jag inte att det finns något att klaga på, även om baklucke-lösningen på E65'an tog ett tag att vänja sig vid.

Hoppas dock att ingen håller med mig så jag kan köpa en 545i billigt snart ;-)
Visa användare
1.528
Morten M
HARTGE M3 CSL (H30) 2003
323 Ci -00
Jag gillar aldrig bmws nya design, men bara vent om några år så sitter designet som smack i huvudet på era också.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.