|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
D-diddy |
Dumt att utsätta andra medtrafikanter för den faran i onödan. även om det är lite ballt att spinna i kurvor så är det onödigt. Det man också får tänka på i filmen är att dom är i Italien, där är folk vana med att ALLT händer i trafiken. att parkera i en rondell är ju som att parkera snett i rutan här hemma i sverige. (för alla som nu tänker skriva "nä så är det inte" måste jag tillägga att det här var Ironiskt sagt) David. "The unattainable is invariably attractive" |
| Alla som tycker detta är Coolt och superhäftigt är 18 år och studerande? Ett konstigt sammanträffande eller ett tecken på orutin och dåligt omdömme? | |
|
Tycker vi lägger ner den här tråden nu, var inte meningen att det skulle uppstå tjafs. Finito /Manray/ |
|
| Ber om ursäkt om det upplevs som om jag tjafsar, försökte bara uttrycka mina åsikter om filmen. | |
dunstan |
Att ha lite kul en sen kväll när det ej är någon trafik är en sak... Tycker man skall vara mycket försiktig när det är trafik/dagtid. Respekt för andra! Enkelt! Personligen så blir jag förbannad när jag ser folk som leker mitt i rusningstid. Önskar att man hade en kamera och en poliskontroll runt hörnet... |
|
Ta det för vad det är...!! Jag gillar drifting... sen kan man ju naturligtvis tvista om tidpunkt och geografi men det var väl inte det som inlägget handlade om..? Vet någon om var man kan hitta massa Dritfing-klipp? Bäst att tillägga att det måste vara driftingklipp som är på en öde tomt och mitt på natten, så ingen tar illa upp..:) Tack F "Livet är billigt, det är extrautrustningen som kostar.." |
|
|
Jag ska lägga upp filmen där jag lägger några varv i vår stora tvåfiliga rondell vi har här i stan med min 740 iA blysläde, så ska ni få se en film med mycket gummirök, från 255:orna :) Puttar hellre min beemer än puttrar runt i annat.. |
|
|
Ser jag fram emot.. "Livet är billigt, det är extrautrustningen som kostar.." |
|
|
Det är från en öde rondell, mitt i natten iaf.. :) Puttar hellre min beemer än puttrar runt i annat.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.