|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Är nog samma kille/bil vi sett tidigare, inte lika underhållande men kul o se :) Länk /Manray/ | |
|
Den var ju inte så bra... men grymare när de är tort ute! Min bil Länk |
|
|
snacka om att bränna gummi :) Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
mafia_shq |
vilket land e det? |
|
hanhar finska plåtar. Finland? Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
Italien är det i. Coolt klipp :) Mvh, Kalle _____ Länk |
|
| Vilken idiot! Drifting hör inte hemma mitt i en trafikerad rondell! | |
|
Fin bil. Dåligt ställe. M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Länk |
|
|
Härligt med driftande, sådant vill vi se mera av! Riktigt skönt att se... //Öberg |
|
|
grymt najs film. Finns inget bättre än att reta upp "ansvarsfulla" 31åringar på allmän väg, en fin drift kanske? :D Du!! CoDriver skulle man kunna få en åsikt om filmen och inte om föraren? Tyvärr är det inte allt för ovanligt med kartläsare som klagar på förare, eller vad säger du "Codriver"? MVH // Harris Länk |
|
mafia_shq |
CoDriver: erkänn att du e avis! |
betriebsanleitung2 |
Aha,nu fattar jag,drifta är helt enkelt sladda.Klantigt kört. |
|
betriebsanleitung2: Välkommen till forumet, du var het på gröten, direkt in i diskussionen =) Hoppas du kommer trivas hos oss... Det är inte klantigt kört, det är proffesionellt, har du aldrig lyckats eller? Mvh Öberg |
|
|
Visst e ja avis på bilen, det är klart, men inte på omdömet. Sen kan jag väl tycka att det finns andra som driftar snyggare, längre och fetare. Om än med bilar som inte är lika snygga. Så ge den här killen en chans när ingen annan är i rondellen och låt honom drifta allt han klarar av, det vore en mycket bättre film. Angående kritik anser jag att man kan ta och ge konstruktiv kritik, detta oavsett vad det gäller. |
|
|
Codriver, tänk på att det är han som är i rondellen så alla andra ska se upp för honom! ;)) /Manray/ |
|
| Manray: Tänkte inte på det ;-) | |
|
Är nog berädd att hålla med Codriver. Låt killen göra om sina försök på kvällen utan trafik, då den enda faran är att han förstör SIN bil. Jag är annars klart för drifting och tycker det är "tufft" men man bör kanske inte "leka" i trafiken. /Z3MPOWER |
|
|
Fåntrattar som håller på och larvar sig i vardagstrafiken när jag sitter trött och är på väg hem från lunch, brukar få fingret, fet tuta och ev. en jävligt arg alpinaförare i hasorna en stund (om jag har tid). Drifting, burnisar, avancerad kurvtagning, etc. hålls man med när det bara är sin egen bil och liv man riskerar! Det finns alltför mycket klåpare som tror att de är stuntförare bara för att de gått en förarkurs på BMW och har förmånen att äga en bil med lite motorstyrka. Dessutom, vad vet de om människan som är på väg in i rondellen? Moster Agda 76 med halvtaskig syn lär inte fatta vad han håller på med, utan åker rakt in i smeten. Bland det sista jag vill ha när jag är på väg hem till kontoret efter lunchen, är en driftande M3 i sidan. |
|
nizze1985 |
Det lär inte spela så stor roll om hon fattar vad han håller på med, hon ska ju ändå veja för de som är i rondellen... Keep up the good work! |
|
Som skit hatar jag. Alltså visst är det roligt att drifta så där men inte på en rondel mitt i dagen + att han stannar för att pratar helt galen!!!!! det är helt ansvarlöst tycker jag .. man kan vara hur bra förare som helst men man måste komma ihåg att alla är inte det ... vill man köra sår där då ska man absolut inte göra det på en så trafikera väg som den där .... men du vet killen med nya m3 som vill få utmärksamhet....!!!! M.V.H Mauricio |
|
|
Men det är så att du skall köra så att du inte utsätter andra för fara. Och jag anser att den här killen gör just precis det, utsätter andra för fara. Att inte ha framförhållningen att andra kan göra misstag är trångsynt. Om han inte driftar kan han förhindra en kollision så det bara blir ett tillbud av situationen. Där har han betydligt mindre möjligheter om han driftar, oavsett hur duktig han än är på det. För om den här killen kör ihjäl Agda 76 för att hon gör ett misstag lär det inte kännas bättre bara för att det var hon som körde ut framför honom i rondellen... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.