|
|
|
|---|---|
|
Jag ska köpa nya sommardäck i dim 205/60-15 till min Compact och har fått ett hyfsat pris på Kumho KH11. Har läst en del positivt om detta däck, men också att det kom sist i Teknikens Världs test 2002!? Någon som har det testet, eller har egna erfarenheter? Är även öppen för andra förslag på hyfsat ekonomiska sommardäck... /Johannes | |
|
köp dina däck på dackonline.se, riktigt bra priser. Både märkesdäck och icke märkesdäck... Priser inkl.frakt och moms anges på deras hemsida. |
|
|
däckonline är ok snabb lev o hyfsat billiga 2st kumo 17" 225 + 17"255 för 4400kr mvh matte |
|
|
Däckonline har mycket konkurrenskraftiga priser! Länk Märkesdäck (Dunlop, Good Year, Pirelli, Conti, Bridgestone etc.) i din dimension kostar inte mer än 700-800kr/st. Just Kuhmo KH11 kostar 704kr, och då skulle jag inte tveka att köpa riktiga märkesdäck för samma pengar! Desto "fetare" däck det gäller, detso mer pengar brukar det vara att tjäna hos Däckonline... Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Jo jag känner till däckonline, men det skulle ju vara skönt att slippa postorderfippel :) Hur lång leveranstid brukar det handla om från däckonline förresten? (Köper jag därifrån blir det nog Conti PremiumContact...) /Johannes |
|
|
Jag köpte precis två uppsättningar 2*4st däck därifrån och det funkade klockrent. Leveranstid 5 dagar. /Fredrik |
|
|
Hej! Vill börja med att säga... Keep up the good work...(ni som ligger bakom autopower.se)! Mycket trevlig, intressant och lättnavigerad sajt med ett fantastiskt (och LEVANDE) forum! Har lärt mig massor som nybliven bmw-ägare... :) Till sist...den egentliga orsaken till detta inlägg... Såg i senaste numret av Teknikens Värld att Kumho KH11 blev "Bästa Köp"...ska man våga prova? |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Kompisen monterade och balanserade 4 st Kumho från däckonline idag 205-16" var helt ok runda och bra, men det var till en Foorrrrd :)) Inte asiatiska lågprisdäck på en BMW, får man lite orunda däck, så är det ett rent elände. De funkar nog på vanliga Volvos ,Saab, Ford mm i vanliga "små" dimensioner och på bilar som inte känner av att det fastnar en sten i däcken. ///MVH Hasso Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.