|
|
|
|---|---|
|
Hej Trivs inte med telefonen i mittarmstödet, tycker att den är ivägen. Funderar på att byta till den släta skinn armstödet utan tele istället. Är det dumt att göra ett sådant ingrepp på bilen? (den ska ju säljas en vacker dag) //Lazze | |
|
Allt går ju att återmontera så det är väl inga större problem för den händige BMW ägare Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Sedan om du behöver hjälp med hur man får bort telefonen så kanske denna sida kan vara till hjälp: Länk Finns mer på: Länk /Hammar |
|
|
Precis, bara att återmontera när/om man vill, kablage å allt blir ju kvar. Tack för länken, bra att veta hur det ser ut och hur man gör. (tänker dock inte göra det själv) //Lazze |
|
|
Lazze: var köpte du ditt armstöd, vad kostade det? Funderar på att ta bort min tele också |
|
|
Fungerar era med SMS? Min gör det inte, så jag tänkte bara höra med er... /Hammar |
|
| Min funkar inte | |
| Menar att jag inte har skaffat något kort än, så den sitter mest bara där och tutar. | |
|
blyfot: Jag har beställt Armstöd i skinn, skena och skål på BMW. Pris: 3.269:- -5% BMW CS -rabatt = 3.106:- //Lazze Länk |
|
|
Beror SMS-hanteringen på GSM-enheten i bagageluckan? Tänkte nämligen att om din fungerar med SMS så hade jag lagt ett bud på din modul, som du ändå ska ta bort den. ;-) (Hade varit trevligt med SMS i bilen faktiskt) /Hammar |
|
|
offtopic.. hammar: 96/11 står det inte 97 på pappret? Ny bild 18 Jan- Länk |
|
|
Production date 96/11....då är det en -97'a hammar: Bud på modul, frågar du mig? //Lazze Länk |
|
|
Jo, det står 97 på reg bev. om jag inte mins fel. Men om man handlar reservdelar, ska man uppge 97 eller 96? Eftersom där kan de välja årsmodell och sedan månad i ETK'n. Lazze: Nja, kanske det, beror på SMS-funktionen om den fungerar. ;-) /Hammar |
|
|
hammar: Hos d aukt. handlarna så frågar d oftast om reg nr så har d redan allt på datan. Sedan ska du nog uppge 97 i d andra fallen för att det är knappast skillnader på modellen 96/10 - 97/01 skulle jag tro. Kan ifs ha fel. Ny bild 18 Jan- Länk |
|
| Använder min inbyggda telefon och den fungerar perfekt. Mitt SIM kort sitter under luren. | |
|
Det var väldigt lätt att ta bort tele-armstödet, för att istället sätta dit ett slätt i skinn. Länk Lite skönare för armen kan jag lugnt säga :) (Hur står ni ut med att ha en hård telefon precis där man har armbågen ?) /Lazze Länk |
|
|
hammar: Tack för länken! /Lazze Länk |
|
|
Lazze Köpte du ett nytt armstöd hos BMW och vad kostade det? Finns det i alla färger? ----- Mvh Nisse Länk |
|
|
bayern münchen: Om du läser lite högre upp så står det, dock inte färgerna! ;) |
|
|
Xtracrispy Tack!! Måste skaffa nya kontaktlinser:) ----- Mvh Nisse Länk |
|
| hehe! ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.