|
|
|
|---|---|
|
tjena tänkte byta bara slutröret först.org ser löjlig ut nu när man ska ha 19hjul..kjolpaket mm. men som sagt bara ett slutrör som är stort men inte låter minsta bra är oxå löjligt är i behov av en billig slutburk me snyggt ändrör på..typ ovalt som AC SCHNITZER eller dylikt och som får det att låta lite bättre kollat lite på supersprint mm..men de för exclusivt finns det inget som är billigare? som låter och har fint slutrör? passande min E39 528 TOURING tips om detta tack P.L.Ä.P | |
| k1mzo: du har ju redan M paket=snyggaste kjolpaketet;) | |
|
håller på..ska till DC ICE i estland och hämta eller tuningstore i finland det blir som BLÖJEXPRESSEN...seidl fram...hamann sidor och bak fast kopior riktigt billigt...perfektpassform ,,,men till saken LJUD-DÄMPARN..vad skall jag köpa? vet ni nått om DEVIL,SIMONS ELLER LASER har passande? eller remus.? P.L.Ä.P |
|
\\\M 325i ZENDER/// |
pekka:kan man åka över till estländarna lr? --- Projekt trippel xXx i gång. |
| man ringer och beställer allt..sen åker man dit...vill se runt i stan..alldrig vart där...lite sightseeing..samt styling shoppa ;) klart man kan besöka dom | |
|
Eisenmann är prisvärda med tanke på deras kvalitet, ljud och passform. Finns på Xerius Racing Länk och kostar 6 750 kr. Känner faktiskt inte till bättre/billigare alternativ. /Manray/ |
|
|
fina grejjer men fortfarande DYRT.....närmare 7 lax är mycke pengar...riktigt mycke hade tänk MAX 4 tusen.....tror det får bli ett LASER ändrör som liknar ac schnitzers P.L.Ä.P |
|
| Hamann sidokjolar fron estland SUX!!!.....Båda mig själv och min lackare tyckte det var skit!!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.