|
|
|
|---|---|
|
Jag blir snart knäpp alltså.. Varför finns det ingen bra sida som kan förklara detta med Sporfilter för oss "dödliga" om hur det fungerar och vilket man ska välja till resp bil... Jag har läst massor av inlägg men blir inte klokare för det. Alla säger ju olika om de olika filtren. Jag är ute efter ett mullrigare ljud till min 325:a, e36. Hästkrafter struntar jag i. Snälla, kan någon hjälpa mig med detta så är jag evigt tacksam. Vilket filter ska jag välja om jag ENBART vill ha fräckare ljud. Tack på förhand! // L ///Mmmums | |
|
Vilket som helst av de öppna filtren! Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
är du bara ute efter ljudet så ska du ha ett öppet (koniskt) filter. dom finns i massa olika prisklasser och storlekar! märke spelar nog ingen större roll, men jag skulle nog satsa på ett kn eller något annat lite dyrare! i´m not driving too fast... ...i´m just flying too low! |
|
| Hörde att motorn inte gillar sportfilter pga. att det drar in skit i motorn... Hur mkt påverkas den av det isf? | |
|
Motorn får i sig mera skit...SPECIELLT om man inte gör rent sitt filter. Säger de igen..köp ett sportsystem, en kattersättare eller vad som helst. Då blir de ljud.och du slipper släppa in mer skit.. ///M3 |
|
|
Har ni nån bra sida där man kan handla online där det finns dom här öppna filtren? Live the dream. Buy the car and then drive it like you stole it. |
|
| www.stylingkompaniet.se | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.