AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilvård
3.223

Recond i Stockholm ?

BMWRhuarc
Vart fasiken hittar man något bra ställe (inte allt för dyrt) för att göra en hel recond i stockholm
St
130
Stefan T
M135i -13
Jag lämnade i en bil på Carwash i Bromma för polering + lackförsegling och är mycket nöjd med resultatet. De ligger lite lägre i pris än de lite mer kända märken som MrCap, Ditec osv.

/Stefan
ph
900
phiber
320 E30 cab-91
AUTO SHINE I HANINGE (Ca 2 mil utan för sthlm) . Garanterat värt att åka dit . Bra priser och B R A resultat , lämnar alltid min bil hos dom .

Hej!

Är det någon som rekommenderar en rekond på X-style i Sthlm??? Det har ju trots allt en passion för E36:an *ler* Bra priser verkar de ju ha också!

Tacksam för svar!

Mvh Tobias
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Stockholms bilvård på Valhallavägen 156 är stabila som attan.

Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-)
Kolla med Waxdepån i Täby.
clr
Kolla med Carwash City dom kan göra underverk med skitiga bilar. Rekomenderas starkt! Tel:08-30 73 50
Tr
2.101
Tretretti
BMW 535i 2011 M-sport
CarClean på Sveavägen (155 tror jag) är bäst i stan även om de inte är billigast. Jag fick min bil fixad där i somras och är mycket nöjd med både utförande och bemötande.
pasard
Japp, CarClean är mkt bra och trevliga.
Lite dyrt kanske men om man ser vilka bilar de tar hand om så...
x-style ja dåligt intryck ingen erfarenhet ja har själv jobbat där men dom va otacksamma för hjälpen dom fick av mig ja har 10årig erfarenhet inom det yrket så ja vet vad som krävs ja kan rek bilvårdsgruppen.nu mitt gamla kneg ligger i bromma jävligt bra killar lycka till mwh niklas

Visa användare
930
robgus
BMW 1M -12
Motorecond på Mäster samuelsgatan är bra också (ditec), de ligger i Åhlensgaraget.

//Robban
BMW CS #4729
www.robertgustavson.com
clr
Med risk att bli tjatig tycker jag Carwash både Bromma och City är bra.
Sist jag pratade med Carwash City var DN Motor där och gjorde repotage. Det kommer väl i tidningen snart, jag tror reportern lämnade in sin gamla svarta rostiga Ford från -84. Ska bli kul och se vad dom tycker :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.