|
|
|
|---|---|
|
Min bil var inne o lackades om helt pga skadegörelse. Sen efter 2 veckor hämtade jag bilen o efter den veckan fick jag åka 4-5 tillbaka dit pga deras slarv o oseriösa jobb= dåligt resultat Nu efter 2 månader (idag ) efter att min läpp blev stulen o samband med de repor på bagage luckan tog jag bilen till en riktig proffs lackerare i sthlm som lackar enbart lexus o porsche. Han tog en titt på bilen o började garva.Vet ni vad han sade? Mycket dåligt o slarvigt gjort tyckte han. Dem hade lackat över gamla repor utan att spackla o slipa, fanns bucklor som dem hade inte lagat bara lackat över. sen till sist till min förvåning det han sa till mig " dem har nästan inte använt ngn klarlack på taket o bagage luckan" jag blev chockad över det idag .ska ta bilen dit imorgon o se vad dem säger för antingen måste bilen lackas om eller delvis. sen undrar ni kanske om jag e blind o inte såg allt skit.Nej för det kan bara proffs (lackerares öga) som ser sådant. vill veta andras erfarenheter från denna jävla plåtverkstad i bollmora (skam över bmw) BMW M-POWER | |
|
Sånt här är ju aldrig roligt...lider med dig ...vet hur det känns! |
|
| Sånt där är så jävla tråkigt, har man en verksamhet som lackfirma och en seriös sådan så gör man inte sådär... Tråkigt tråkigt för dig, det är ju så jobbigt att behöva åka fram o tillbaka o lämna ifrån sig bilen hit o dit. Hoppas det löser sig | |
|
Du behöver inte vara rädd mannen.Jag tror att sämre än bmw's plåtverkstad i bollmora är svårt att hitta.... dem i segeltorp har jag aldrig hört ngn klagomål men däremot har flera kompisar samma erfarenheter från bollmora.(dåliga ) har inte träffat en enda nöjd människa som har lämnat in bilen där.Så om ni ngn gång ska lämna in bilen gör inte samma misstag som jag gjorde, gör ni de kommer ni att ångra er! ett tips till när ni ska plocka ut bilen efter lackering gå igenom bilen noga .....kolla efter repor av slippapper, lackrinningar, eventuella verkstad skador mm BMW M-POWER |
|
| Ja har hört liknande.... Södertälje har jag hört bra om... någon annan? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.