|
|
|
|---|---|
|
vi som söker det lilla extra i vardagen.... klicka på länken!! Let the good times roll | |
|
Länken... Länk Let the good times roll |
|
| Länken? | |
| På plats ser jag nu.... | |
D-diddy |
du, den var riktigt ful :D David "The unattainable is invariably attractive" |
|
Det var ingen fager nyckelring! :oDDD BMW säljer faktisk en hel del snygga nyckelringar för rätt rimliga pengar. Vill man vara riktigt exklusiv kan man köpa en i massiv silver för en dryg tusenlapp (har jag för mig).... ;o) Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
BMW´s original nyckelringar m.m. är gjorda i Kina men kvaliteten gör de nog inte avkall på. Kul att botanisera på denna sida, många grejor med logon på.... Let the good times roll |
|
|
Telefonhållare. Länk Let the good times roll |
|
|
finns många snygga original nyckelringar..... jag har en i silver ..stor..tung...snygg å dyr.... Tyvärr förekommer det en massa krimskrams, hongkong prylar med propeller loggan på vilket är skit trist... Oo=00=oO |
|
| Själv köpte jag en sån där nyckelring med en 3 som ser ut som den i modellbeteckningen på bakluckan. Fast den har man ju ingen större användning för nuförtiden ;-) Ligger bara o skräpar... Nån som vill köpa ? =) | |
| en med 7:an är ok, original inget annat. | |
D-diddy |
hittade en snygg hos skomakaren när jag lagade skorna sist. 39kr var det värt.. ;D David "The unattainable is invariably attractive" |
|
Jag har en original Trabant nyckelring till mina bilnycklar. Har även en Wartburg liggandes ifall jag skulle känna mig lite extra frän någon dag. Mvh, Kalle _____ Länk |
|
D-diddy |
glömde länka Länk David "The unattainable is invariably attractive" |
| Även jag har en i silver som jag fick som present av Autowåx i Karlstad när jag köpte en av mina ex BMW'n. | |
| det borde vara obligatoriskt till en bil som kostar några hundra tusingar, det var det förr.... | |
|
Allvarligt talat. Vem vill ha en nyckelring sittandes och skramla när bilen i övrigt är så infernaliskt bekväm och tyst ? Nä, nyckelringar kan man ha till hemnycklar m.m. men bilnyckeln skall vara solo. Hälsar / Nysse Nysse |
|
|
Har funderat typ ett år på att köpa en "7-nyckelring", kanske blir av nångång nästa år. =P Känns onödigt men kul. Ny bild 18 Jan- Länk |
|
|
Bmw butiken erbjuder nyckelringar nu för 150 sek. Det är dom med en 3a,5a,7a x....ordinarie pris 195 sek. Om man har lust så kan man köpa en på typ ok/Q8 för 49 sek om man nu tycker att det är roligare och inte bryr sig om utseendet ;) Detta var för övrigt mitt sista innlägg i debatten nyckelringar...... Länge leve propeller loggon...... |
|
haimaul |
Är det inte dumt egentligen att ha en nyckelring med bilmärke, och isht modellserie, på? Anta att man tappar nyckeln. Någon hittar den: "Aha! 5-serie-BMW! Den som står därborta, kanske? Jag testar!" Ur stöldskyddssynpunkt borde det väl inte stå nåt på själva nyckeln heller? Why pamper life's complexities When the leather runs smooth on the passenger seat |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.