|
|
|
|---|---|
|
Jag tittar som bekant runt efter M3:or och på senaste tiden har jag börjat tycka att en GT skulle sitta fint. Enda kruxet är att vingen som verkar sitta på varenda GT förstör hela bilen. Således undrar jag om vingen var tillval eller om alla såldes med denna (anskrämliga) plastgrunka? /Fredrik | |
|
VIngen sitter på alla GT bilar... såvida inte någon plockat bort den själv. Vilket är minst sagt osannolikt.... --- Mvh. Robban Johansson - "Det ska vara Tyskstuk!" |
|
|
På m3 gt sitter original en ställbar vinge vet ej hur pass ställbar den är men den ska va ställbar iaf! |
|
| Okej. Synd på en bil som är så fin i övrigt. Jag älskar verkligen klädseln i grönt skinn och grått mocca (det stavas så, va...). | |
| Nja, den är inte ställbar, däremot kan man köpa distanser att sätta för att få upp den, ganska fult faktiskt. Sen kan man även sätta gummiflärpar (ala E46) på själva vingarna (dubbel ju) för att öka trycket, hittar du en bil med dessa (fick beställas special) ska du vara glad, jag har inte sett en enda GT med dessa på. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.