|
|
|
|---|---|
|
Hejs! Jag är lite sugen på att skaffa ett lastnät till min Coupé. Antar att detta var extrautrustning. Min Coupé har det i alla fall inte. Någon som har erfarenhet av ett sådant inköp? Det är bara att beställa hos BMW eller? Misstänker att det inte är direkt billigt....? | |
|
Har det i min, jättebra att ha, kan verkligen rekommendera. Och ja, som du antar kostar det en del. Det är nämligen integrerat med insysnskyddet så du måste alltså köpa hela paketet. Jag vet dock inte exakt vad det kostar. /Johan Det finns tre typer av människor. Dom som kan räkna, och dom som inte kan... |
|
| Du bytar hela paketet bak (som jag kallar bakre fjäderbenstag ;). Det går på 1½ minut men kostar nog nån tusing. | |
| Håll i hatten -- det kostar 5.300 kr listpris hos BMW-handlaren! Jag vet, jag har just köpt ett till min bil (hade ett insynsskydd utan lastnät tidigare, som nu är till salu)... | |
|
Motsvarar lastnätet punkten "925 SHIPPING PROTECTION PACKAGE" i utrustningslistan? Är det något mer än lastnät som ingår i det? /Andreas |
|
| "Shipping protection package" är mig veterligen endast ett transportskydd från fabriken (vaxlager, fixerat höjd fjädring m.m.) | |
|
wolv: "Shipping Protection Package" är diverse tillfälliga saker som monteras på bilar som skeppas från fabriken i USA till andra världsdelar, bl.a. transportsäkringar, tillfälligt lackskydd m.m. Lastnätet har alltså någon annan utrustningskod. /Masten Bilarna: Länk Jag har CABstinens! |
|
|
Ooops, Emm hann visst före :) /Masten Bilarna: Länk Jag har CABstinens! |
|
| Ja, fast det var på håret -- tur man är morgonpigg ibland! ;-) | |
|
5.300?! Jädrar i berget. Säg till om ni vet någon som har begagnat till salu. |
|
|
ThaMaztr, Emm: Oki, då betyder den punkten vad jag först trodde... :) Men jag fattar inte vad lastnätet då kallas i utrustningslistan. Finns iaf inget i min lista som passar. /Andreas |
|
|
hmmm. det var som f**. jag trodde det ingick i standard utrustning.... ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.