|
|
|
|---|---|
|
Nån som vet om den här firman är seriös.......? Såg en Merca 320 cdi där med som jag tyckte var väl billig sett till mil och årsmodell. Vad tror ni? Länk | |
|
Ingen aning men det tel.nr. som är angivet på deras hemsida går inte att söka på på Gula Sidorna. Sökningen misslyckades är det föga upplyftande svar man får. I övrigt enbart mobilnr.Saknas dessutom adress på hemsidan. Verkar inte helt seriöst enligt mitt förmenande. Hälsar / Nysse Nysse |
|
| Hm... Att Schultzberg Bil AB har adressen ksbil.com är ju lätt att förstå... Ks som i Shultzberg. | |
|
K = Klas.. Därför ksbil.com Hitta adrässen är inget problem. Enligt mina uppgifter ligger det 10 företag på just den adressen. 3 av dom jobbar i bilbranchen, men enligt PAR heter ingen av dom Schultzberg Bil AB. Enda företaget i Jönköping som heter nåt med Schultzberg är Schultzberg & Söner AB. Detta företaget ägas av nevnte Klas Schultzberg, men ligger på en annen adress och annat nummer. Moderator: Detta är ALLMÄNN informasjon som vem som vill kan ta del av på internett. Det har inget med anonymitet och göra. Registerade företag är "anna manns äga". Tror vi har klart upp alla frågor ni. Om det är en seriös firma eller en ärlig bil har jag ingen förmening om / Inspector Eivind "Best Man Wins" Mvh Eivind |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.