|
|
|
|---|---|
|
Hej! Någon som har erfarenhet av att montera ändrör på en 318i -99:a. Jag har en originaldämpare och vill bara ha en lite snyggare look på det hela. Originalröret är ju krökt så det verkar svårt att bara dra på ett vanligt ändrör. Jag skulle vilja ha dubbla kromade rör. Vore tacksam för tips! | |
| Byt den bakre slutdemparen til en sportsljuddempare med dubbla rör? Och vil du ha ljud också kan du bytte mellandemparen til ett rör. | |
| Visst kan man göra det men jag hade tänkt slippa det just nu. Vill bara att det ska se bättre ut. | |
Apo |
finns krom förlägningsrör att köpa hos biltema, mer ser inte riktigt klokt ut.. kostar inte många kr heller.. |
| Jo jag vet men jag har 58mm slutrör. De flesta passar bara till max 50mm. Kanske blir en helt ny burk ändå.....fan jag har inte så mycke stålar just nu. | |
Apo |
såg att bmw's tillbehörs katalog att även dom säljer krom satser till avgasrören. vet dock inte vad det kostar och om det finns till 58mm. |
|
Jag fick kapa av original slutröret. Och svetsade på ett mindre rör som det nya slötröret passade på. Köpte slutrört på Mekonomen. 2 ovala rör. Lagom långt med. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.