|
|
|
|---|---|
Gemini__ |
Ville bara tipsa om att de i senaste numret av Automobil(nr. 3) har en köpguide av dessa tre generationer M3:or Mvh: Thomas |
| Tack så mycket för tipset, ska springa och köpa ! | |
Gemini__ |
Det var så lite så. Synd att E36 M3:an inte var den finaste bara. Gillar inte den där vingen, inte takvingen heller för den delen. Och vidare har den inte speciellt vackra baklyktor monterade, och blinkersglas i klarglas fram, samt Falken däck bak(Kumho fram). Fult stötdämparstag, och "sportpedaler" som inte passar in. Vidare är instrumenteringen förstörd med sina blåa mätartavlor. Men ägaren ska ha credits för att han ej monterat ögonlock iaf. =) Jaja, nu vet ni! hehe Mvh: Thomas |
| Gemeni: Dök den ner i din postlåda idag? | |
|
Jepp, den dök i min postlåda också. Tar väl ngn dag innan den är ute i handeln. / Mvh Ferenc /// Bavarian Motor Works \\\ |
|
Agge |
Fick min också idag. Ska bli kul att läsa artikeln. Under Bmwpower träffen förra året (030329) träffade vi faktiskt ägaren till M3 e30. Han har tydligen ägt den bilen sen den var ny. Här finns en bild på den, Länk Den ser väldigt fräsch ut. Mvh //Agge |
| Då borde den dimpa ner i min brevlåda med idag. Väntar med spänning på att kunna åka hem och kika. | |
|
Automobil....dom har SÅ dålig grammatik, och SÅ många stavfel...så jag blir förbannad när jag läser den.... Riktigt usel faktiskt! tråkigt nog... |
|
|
mosse; Jag retar mig på precis samma sak! Dessutom händer det titt som tätt att bildtexterna sitter vid fel bilder. Har de inte hört talas om korr? F ö kan jag tipsa om köpguiden för M3 E36 i nya BMWCar. Den känns väldigt omfattande och seriös. Dessutom så benar de ut skillnaden mellan de olika karosserna för M3 vad gäller inredning, chassi m m. Mycket intressant! Jens |
|
|
Japp, har också sett fel texter vid fel bilder MÅÅNGA ggr... En gång stod det (under TRE bilder) Textkaka, textkaka, textkaka.... Korrläser dom på fredagspuben eller? Nää..tacka vet jag Gamla Teknikens Värld, det var bra det! :)) |
|
|
Eller så har dem Irish Coffee i kaffeautomaten på jobbet :D Jens |
|
| Haha, ja det skulle sitta som en sportmössa! :) | |
|
Haha! Det har ni allt rätt i, men när de skickar bort 6 nummer för 99 spänn så kan det ändå vara värt det. :) (Många fina bilder om inte annat :D) |
|
|
Vet inte om ens bilderna är bra, dom hade ett beg test på en stackars Nissan 300ZX TT, bilen var SÅÅ skabbig så jag höll på att sätta kaffet i fel strupe! helt sanlöst risig bil! Dom "testade" den mot den "jämnbördiga" konkurrenten....en Ford Probe....ja, ni läste rätt.! Denna Probe, var bestyckad med rostiga plåtfälgar vid fotograferingen... Jag blev så arg att jag nästan ringde chefredaktören! Det var det SÄMSTA reportaget i mannaminne! Snacka om att fylla upp sidor... |
|
|
Haglund; Jag läser också Automobil eftersom jag kan få den kostnadsfritt. Tycker att den innehåller väldigt bra reportage och den känns som den biltidning som riktar sig mest mot sanna bilentusiaster. Däremot saknar de en hel del kunskap i konsten att skapa ett färdigt tidningsoriginal för tryck. Vi har redan nämnt felstavningar och felplacerade textmassor, jag tycker också att de gör bort sig med sin layout. Den är väldigt virrig och ger ett inkonsekvent intryck. Den enda rimliga förklaringen till de här svagheterna hos Automobil torde vara deras ekonomi. Det är nog svårt att driva en så pass nischad tidning i dessa dagar. Jens |
|
|
mosse; Har inte sett det reportaget men det låter inte som att jag missat nåt :) I förra numret däremot, fanns flera bra reportage som t ex det om XJS och 928. Jag tycker ändå att det känns som att Automobil fyller en lucka i biltidningsutbudet. De gör inte bara reportage om nya bilmodeller utan även om lite mer ovanliga äldre modeller. Det ska de ha credit för. Jens |
|
| Skulle vara det då.... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.