|
|
|
|---|---|
| Åkte förbi Carlssons Bil i Örebro i fredags efter jobbet då dom skulle ha X5 & X3 för provkörning. På plats ber jag om en X5 4,4 då får jag i ögonvrån får syn på en 645 som står utanför, snabbt frågar jag om man får prova den istället. Javisst men kör inte så långt bara. Hoppar in startar och ställen in stolen (en dvärg som gillar att sitta nära taket verkar ha suttit innan mig). Åker ut mot Hovsta sätter plattan i mattan och världen utanför börjar passera fort fram. Välisolerad var orden när jag satte foten på hejdaren i 160. Åker av den stora vägen in på en mindre och KROKIGARE väg. Trycker ner sport knappen varvtalet går upp och bilen känns lite hårdare, åker runt 80 km/h på en ganska smal och krokig väg trycker lite mer på gasen BILEN KRÄNGER INTE EN MM det enda som märks är den oranga lampan som blikar rätt ofta instrumenteringen. Åker tillbaka till Carlssons Bil och det känns TOMT när jag lämnar tillbaka nyckeln. Helt plötsligt känns 540 som 100 år gammal när jag åker hemmåt.... | |
|
Att den faktiskt är snygg också gör ju inte saken sämre... :-) Mvh Elvis |
|
| Åker dit imorgon innan jobbet!! =) | |
|
Jag är inte säker på om den är kvar eller om den hängde med X-Drive Touren, men åk och kolla. BoogieElvis: Den är mycket snygg... |
|
| Tänkte jag skulle börja sälja min kropp för att få råd... | |
|
Ahlstedt: Ja, det ska jag verkligen Scarface: Håll dig undan från drottninggatan! Den är min! Såg bilder på M6an i nya Automobil som kom idag... Läcker!!! |
|
|
känenr en på Paulsons Bil i hbg som sa att om han får tid imorrn så ska ha hämta mej och köra en sväng... gud, jag håller på att kissa på mej av förväntan... jag bara älskar v8matad tvådörrars superbil!!!! speciellt dom med den blå/vita helikoptersombylen längst fram... *om en människa behärskar allt, är hon inte obehärskad då?* |
|
|
Har testat en 645 under ett par timmar för ett tag sedan. Utrustad med dynamic Drive och Aktiv styrning. Tror att det tog 2 dagar för mig att bli lugn igen. Vilken bil det är WOOOOW .. |
|
|
Tittade på 645:an igår också, frågade om säljaren kunde starta upp den lite varpå han sa att batteriet inte var laddat :( lite dåligt tycker jag.. Den är brutalt snygg!! MVH///Christopher |
|
| Sail: jag har inte blivit lugn än.... | |
|
ahlstedt: Mn far har samam abstines som du skulle jag vilja påstå, även han kör en 540i och efter att vi var ute på en provtur så tyckte även han bilen kändes som en gammal sliten skapelse. Så just nu råder det febril aktivitet i hemmet för att studera hur drömmen blir till verklighet, själv kan jag ju inte annat än hoppas =) Körde själv en liten bit av provturen och det egna omdömet var ju att jag aldrig kört en bättre bil, har ju dock inte samam erfarenhet av olika bilmodeller som många andra, men med tanke på vad alal andra säger så verkar det ju som att man varit med om något smått unikt när mna har kört den. Länk |
|
broder |
Är nöjd med min 645: Den är betydligt roligare att köra än 745:an som i och för sig ochså är en trevlig bil. Faktiskt ganska bränslesnål, Väntar bara på att alla stensprättare (dubbdäcksanvändarna) ska skifta sulor någon gång och att vägarna ska bli torrare. Det är inte så kul att stå i tvätthallen stup i ett när det är slaskigt. |
|
Broder: Har du några bilder på din 645:a? Skulle vara kul att se skönheten! /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.