|
|
|
|---|---|
| Pga inbrott och stulna sommardäck o fälg så blir det inhandel av däck nu..begagnade! 17 lr 18 " blir det. Men har ni några tips vad som ser bra ut på en blå 328 touring?? Har tonat 7 rutor nyss oxå om det plussar på lite av fälgval! tips någon? | |
|
BMW orginal Style 24 sitter som gjutet på E36 enligt mig... Länk /Erik - BMW CS #05162 "My car got the famous G-Power deeptone" |
|
| jo dem e snygga!! Mer tips någon? | |
|
Alla M3 E36-fälgarna är snygga. Breyton magic är toksnygg (finns som kopia och heter då Rondell 63) Alpinafälgar är nästan aldrig fel. BBS Challange. Finns massa snygga modeller att välja mellan på www.molway.com Mvh, Kalle _____ Länk |
|
| ok om vi lägger undan 30k fälgarna..begagnade som sagt :) runt 10k! | |
|
Samtliga fälgar jag räknade upp går att finna begagnade för runt 10 000:- Enklast att hitta är nog M3-fälgarna. De flesta ägare av M3 E36 verkar inte vilja ha originalfälgarna kvar, verkar det som. Mvh, Kalle _____ Länk |
|
| då menar du med däck va? | |
|
Ja, med däck. Finns för övrigt kopior på alla fälgarna jag räknade upp också. Kolla PowerBörsen->Delar säljes! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
| molway Länk har många snygga fälgar (nya). det går att hitta 4 kompleta hjul för 10000-15000 | |
Apo |
dessa fälgar är dock oslagbara.. Länk |
|
Antera modell 309 tycker jag är ruskigt fina, finns även kopior på dom. 5 ekrade fälgar tycker jag BMW gör sig bäst i. dessa är inte dumma heller , 1350 kr st är inte farligt Länk BMW M3 kopior är för vanliga och man vill ju ha något som inte alla andra har |
|
|
Dessa 2 är också fina , passar till 3 serien Länk och Antera 309 kopior. Länk |
|
| Dessa har jag på min bil. Ser riktigt läckra ut. Länk | |
|
Apo: Ingen kommentar.. :) Monsoon: mer info om dem tack :P |
|
|
Länk ///FrIIk |
|
|
Jasså vissa får men inte jag?? Försökte länka till min annons i PowerBörsen men det gillades inte :( Tycker dom fälgar som jag säljer är bland dom snyggaste man kan ha på E36, kolla bilden på touringen.. Länk Tycker perssonligen att M3 och Alpina fälgar hör hemma på just sånna bilar, RH Schnitzer ser så 80tal ut.. (för den som vill se hela annonsen, sök på "läckra 18" till E36") |
|
| Hur illa är det med kantstötta fälgar?! Går det att fixa o går det bra att köra isf? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.