|
|
|
|---|---|
Bmw ludde |
Länk (spara mål som) Drive it like you stole it Länk |
|
Blir bara ledsen av att se sånt här. Slår vad om att ingen av bilarna ens var varmkörd - nötter! //Lövet Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es? |
|
|
okej... --- Min E30: Länk /Chrille |
|
|
Skitfräckt......................................................... ironi Mvh, Kalle _____ Länk |
|
Bmw ludde |
Haha, klart att motorerna var uppvärmda =) Drive it like you stole it Länk |
|
Moget... /Erik - BMW CS #05162 "My car got the famous G-Power deeptone" |
|
|
Hmm.. märklig inställning man ser. När Bäckis och Kilander och dom burnar med sina monster då tycker alla det är SÅ fräckt.. När nu småkillarna burnar med originalbilarna tycker alla att det är löjligt. Det har funnits mängder med trådar där folk frågar hur man gör osv, och det verkar okej. Låt dom leka.. Och om ni inte vill burna, så sk*i i det då. Två bilar är fler än en.. |
|
|
Tycker inte det är det minsta häftigt när Bäckis, Kilander osv burnar heller. Men görs det i strippsammanhang så finns det ju åtminstone en anledning! Kom igen, vad är det för roligt med två hjul som roterar snabbare än vad friktionen medger? //Lövet Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es? |
|
Bmw ludde |
Om alla skulle resonera som dig andreas_lofgren så skulle alla köra runt med tråkiga 1.2 liters motorer med 60 hk. |
|
lövet: Skulle tippa på att det är röken samt lakritsarna efter som är åskådaruppens upplevelse iallfall... Underhållande eller inte får man väl döma själv. Mvh David Bilen: Länk |
|
| fan va alla klagade då.. fina burnisar ju :) speciellt 325an på slutet :)..sen att det sliter på 435893 delar eller hur många det nu är är väll upp till ägarna.. | |
|
Va ju lite skoj film ju! Försöka få även min klass (TE3) att börja med detta fredagsnöje =) Är det inte diff på 325an eller är det bara som det ser ut? /// Nicke |
|
|
Heltufft ! måste genast ut och se om ja kan få burn på min gamla 730 med 235 sulor. |
|
|
Underbart med korvmojs Bmw`s ....*ler* |
|
|
BMW Ludde, du vet inte hur rätt du har. Jag åker jättegärna med 1,2 liters motor (160 häst har jag dock) fast då främst med 2 hjul, varav inget står och spinner på samma ställe. =D Att jag inte skulle uppskatta bilar med mer än 60 häst bara för att jag tycker det är skitfånigt att gasa runt i cirkel utanför skolgården - den logiken ser inte jag... Du är dock naturligtvis fri att behandla din BMW precis hur du vill //Lövet Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.