|
|
|
|---|---|
|
tjena...la baslådan nu...2 st tolvor......hattisen vibrerar som bara den...världelöst ju...jag som trodde bmw va välbyggda bilar *skratt* jajja antar nån har löst problemet? hur gick ni tillväga utan att ha sönder grejjerna = M5 E34 90års P.L.Ä.P | |
|
Spela inte så högt kanske... ;) Montera fast hathyllan ordentligt i metallen som sitter under är nog enklaste lösningen annars.... |
|
|
det är helt omöjligt att inte spela högt:) jag ska kolla det....man tar bort allt och sedan får man se om det finns lösningar till att få dit den bättre återkommer om inte det löser sig P.L.Ä.P |
|
|
Jag har en bandpasslåda som mynnar ut i kupén. Jag har löst det så att jag skruvat fast hatthyllan i metallen under hatthyllan med 5st skruvar och sedan lagt dämpväv i bakkant upp mot glaset. I och för sig har jag en e36:a men det spelar kanske mindre roll eftersom de är rätt lika i denna bemärkning. Hur som helst. Jag har blivit av med 80% av "brrrschh" ljuden men ska i med mer dämpväv i helgen så tror jag det löser sig helt. /jag --- If I can't take my BMW with me to HEAVEN, I'll rather drive it to HELL. |
|
|
kanon,ska göra likadant tack för tipset:) |
|
jeppe_L |
jag har också en bandpasslåda, hade också mycket vibrationer, så jag fyllde hela utrymmet mellan plåten o hyllan, med dämpvadd...klockrent resultat! |
| Prova att göra utblås i hatthyllan, så att ljudvågorna har någon stans att komma ut ur bagaget. Är det för tätt kan du få jobbigga vibrationer. | |
| Har utblås i hatthyllan och upplever inte nå vibrationer alls i hatthyllan, som låter alltså! Har dock bara 2st Mtx 500w 10" | |
|
Skisack? Ta bort den! Ingen skisack? Sparka ur plåten! |
|
|
Ingen Skisack? Sparka ut plåten och sätt dit en:-)... *BAWORAK* |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.