|
|
|
|---|---|
| Fick hem en topplockspackning i 2mm från köhler iförrgår, alltså en 3-lagers stålpackning då! Den ska användas till min 325 e30 som ska turbokonverteras... den sägs vara extremt bra och ska kunna användas flera gånger!? Dock föll mina förväntningar ner till botten och en liten bit till när jag upptäcker att den inte passar! Hålet vid ena styrningen var på tok för litet? Tycker det är mycket dåligt när dom på köhler begär 3000:- för den. Då förväntar man sig att passformen ska va 100%. Är det nån mer som upplevt detta eller hade just jag otur med min packning? | |
| Min var kalas fin.... | |
|
Så ska du omedelbart kontakta han! |
|
| Jag har inte provat min förr nu, och jag har samma problem. Fel produktion? | |
|
Måste det vara |
|
| Lite tråkigt! Men det borde gå och fila till hålet vid styrningen lite försiktigt! Borde väl inte va nån fara!? | |
| bättre att kontakta han, av 2 anledningar, ett är att du kan förstöra den, och varför chansa när du har rätt till en ny, 2, han kanske inte vet om det själv ännu och flera kommer köpa dom som inte passar, säg till han så fixar han nog det, bättre för alla | |
Lotus Samuel |
Jag hade samma problem med min packning. Jag ringde men han sa att jag skulle fila upp hålet. Det va dock inte så lätt. Höll på att förstöra den flera gånger. Håller med dig Christian. För 3000:- ska det va 100% Kolvhålen va inte heller helt perfekta på min så jag fick fila där också. Va lagom irriterad då. |
| Men är det någon som testat packningen än? har ochså skaffat en, sen fick jag höra av ett annat känt "trimföretag" att dom inte höll tätt. Personligen tror jag att det beror på fel handhavande vid monteringen. | |
| Om det inte är nog med att packningen inte passar utan dessutom inte äns håller tätt, då kan köhler lägga ner sin packningsförsäljning. Fast det kan va så att om det stämmer att en del inte fått det tätt med packningen, så har dessa kanske inte använt locktite vid monteriningen!? | |
|
spinn inte iväg med en massa rykten o spekulationer nu bara. Passformen är tydligen inte 100% på alla han sålt men utöver det så behöver någon som provat den uttala sig om hållbarheten. /Per |
|
| Jo det är sant! Hoppas denna person som testat den har nåt possitivt att säga:/ | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.