|
|
|
|---|---|
|
Hej. Jag ska köpa en ny bil (Renault Scenic) och där finns möjligheten att välja ett panoramatak som tillval. Frågan jag ställer mig är om det bara känns "fräckt" och imponerande i början...nyhetens behag, eller om det är något man uppskattar även längre fram. Jag tänker då främst på irritationen av stark sol sommartid, även om man vill ha det ibland så kanske det blir irriterande? Även värmen lär ju öka om bilen står i solen, trots dämpad ton i rutan. Har du någon erfarenhet av detta? Alla svar mottages tackssamt. Stefan Ljungström | |
| Glastaklucka har jag på nuvarande bil. Den är ju betydligt mindre än ett panoramatak, men nog finns det tillfällen då jag är tacksam för att det går att dra för en skiva som håller ljuset borta. Så här års har jag alltid fullt insläpp för ljuset, men soliga sommardagar blir det lite väl mycket i bland och då är det skönt att kunna dra för. Finns den möjligheten till panoramataket, eller är det alltid fullt ljusinsläpp (medd undantag av toning i glaset)? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.