|
|
|
|---|---|
|
Nice: Länk Länk | |
Agge |
Mums, sånt avgassystem måste jag bara ha. Mvh //Agge |
|
Mums! :) /Manray/ |
|
| Trevligt! | |
|
lät grymt!!! MVH // Harris Länk |
|
|
Längtar till den 26/3 då är bilen klar hos Kellener :)) M V H Stephan -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
|
Stephan; Kellener Stage 1 kommer bli ruskigt hårt! :) Glöm inte ta en bild när du ligger i 303km/h på väg hem bara ;) /Manray/ |
|
|
Stephan: vad betyder det...har du bilen i Tyskland (för det är väl där Kelleners finns?) för preppning? Vad kommer det att ge i hk/nm? / Joakim Länk |
|
|
Steg 1 ger ca 45hk och flyttat varvstopp till 7200rpm. Bilen är i Tyskland och väntas på att hämtas/importeras. Förflåt att jag inte heter Stephan... /Manray/ |
|
|
Vad kostar ett sådant "litet" ingrepp? Nipply |
|
|
Låter trevligt..:! Det är helt OK att du inte heter Stephan...;–) / Joakim Länk |
|
|
Kelleners Sport Länk K.sport Engine Kit KS 5 steg 1 45hk 303km/h € 6.900,- K.sport Engine Kit KS 5 steg 2 65hk 306km/h € 13.190,- K.sport stainless steel rear silencer 6hk € 1.430,- |
|
|
Ufo: Bilen står hos handlaren i DE och då kan man lika gärna skicka den till Kellener direkt. Hade lite konsultation med Johann och efter det var det bara att slå till :D *längtar* Bilder kommer så fort jag varit ute och kört...:D M V H Stephan -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.