|
|
|
|---|---|
|
m20b23, med svarvade orginal kolvar.komp va 8.5. o-ringat blokk. std topp med litt utgravning av forbrenings rom og porting. 89mod 325 sprut med 323 dyser, smt6 med 6 stk 185ccm dyser på 2,5bar brensletrykk.extra dyser skal styres med map sensor. chip som backar tenningen. hjemme gjort adapter grenerør og garret GT37. trenger tips på intercooler. noen som tror dette kan funke? holder det med 325`ans lmm eller bør jeg bytte til 535 lmm? er ute etter en motor med god gassrespons og 300hk+ på 1bars ladetrykk. er det mulig med denne redskapen? | |
|
Använd smt6 till att styra 6st 300cc+ spridare istället för att ha kvar originalsprutet, 3bar grundtryck och en progressiv bränsletrycksregulator. sen tar du bort lmm, behövs inte om du har smt6 TwinTurbo=Twice the fun :D |
|
|
jeg har alt dette uten om tyrbon og grenerøret. dette er førstegangsbygget og budskjett bygge. nu går den med en kkk26 og 83mod motorsyring og 6stk 285ccm dyser. så tengte reseptet ovenfor kunne være en billig oppgradering siden jeg har 325 sprutet og smt 6 liggande. tror du det vil funke? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.