AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
3.680

hur många har tatuerat in BMW märket ?

Sida 1 av 2
är det klokt att tatuera BMW märket på högra axeln skulle sitta fint tycker jag, vad tycker ni?
är man trogen till märket så borde inte finnas att man ångrar sig sen?eller hur?

////MVH
Inget jag skulle göra, men visst är du trogen så kör på! :) Fast tänk efter ännu en gång innan du bestämmer dig för att göra det...

/Manray/
Verkar kanske lite väl överambitiöst enligt mig. Men tänk dig för, den kommer ju sitta kvar där även om du börjar köra japansk ;)

Mvh
David

Kan ju vara vettigt, för även om du sjunker så lågt som att köra japs så vet ju då alla vart ditt hjärta ligger och skulle jag träffa dig så vet jag att du minst har 145IQ ;)

MVH Johan
heheheheh låter mycket roligt , jag känner inte mig ett dugg intresserad av alla andra märken men högst på listan är BMW så klart ...... mercedes och audi kan tänkas men aldrig att jag skulle välja nåt annat än kära BMW ........
jag har inte göra det men undrar om det finns några som ni på forumet har BMW märket??????

vad skulle volvo töntarna reagera ?

///MVH
Pa
368
Palle83
Mini Cooper Clubman D
hmmm det låter som nått en volvofrälst fjårtis skulle göra, fast då med en sån dära manlighetssymbolmärke :)
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Tatuera in 316i också, respect!
eheheheh mosse 316i-95 tillhör föreldrarna !!!!!!! :) ,håller på och letar efter en 528i E28 eller en 325i E30 :P ......

/////MVH
Hmmmm, har du inte ens en egen BMW så skulle jag nog lägga ner det direkt utan att tveka.

När du är 70år så lovar jag dig att du ångrar dig.....
Tatuera in namnet på sin förstabil.......nej :-)
Denna sitter på vaden ovanför fotknölen ---> Länk
Tillhör dock inte mig.

Min sida: Länk
Touringklubben: Länk
E-28 Racer!
He Synd att du bor i Stockholm annars kunde du köpt min 528!
Det däe med att tatuera in BMW märket vet jag inte om det skulle gå hem hos tanten!! (Hon vill nog att hennes namn ska stå där) Men det är en annan Historia!
Visa användare
300
318ST
525i -88 (bruksbil)
En kompis till mig har BMW-märket intatuerat på vaden också.

// Gunnar
----
mina bilar -- Länk och annat :)
Pu
16
Pullver
M335i -84
323i -84
Haha sjuker så lågt att ni kör japanskt! Fastän jag äger 2st bmw så vill jag då säga att japanarna kan bygga bilar så det sjuger om det! Har själv haft en crx -91:a och det var en grym bil! Snacka om väghållning.
Sen att dom åker så runskigt bra både bana och stripp med tanke på deras små liter 4:ror!

Att tatuera in ett bmw märke verkar som sagt tidigare som en[volvofrälst fjårtis] Men visst skaffa en sån tatuering å så sen en LGF-skylt på bilen så är du nog en i gänget.
För fan killar, gör det inte!!! Risken är att BMW AG kommer med slipmaskin och vill ta bort det eller alternativt stämma er... LMFAO

Mvh Elvis
Visa användare
817
BMWCoupe
525iM Touring 2003
Tips: gör en Henna-tatuering istället! Betydligt billigare och så har du möjlighet att ångra dig utan att besöka en hudkirurg. ;) Sitter visst i en månad eller nåt sånt?

*Best Man Wins*

Confucious say:
Man who run behind car get exhausted.

-d
299
-dB
130i -07
tänk om bmw skulle flytta till kina och börja göra svinbilliga småbilar för att tjäna mer pengar. hur kul skulle det då vara att skylta med det märket då.
Visa användare
837
MetallicaMats
E36, lagad med SAAB-lack.
BAH... Fan bara gör det! Jag har Cornelis Vreeswijk på skuldran... Är man kär så är man!!

Två bilar är fler än en..
D-diddy
Kul att läsa. en 18åring frågar, 19¨åringen hejjar glatt på.. tro mig killar ni ångrar er. det som man tycker är ballt som 19åring vill man oftast helst bara glömma att man ens tänkt på när man är 29..
även om BMW är fina bilar så kanske det är sunkrunk i dina ögon om 10 år. och då känns det där blåvita varumärket på högerkinden ganska trist.
David.

"The unattainable is invariably attractive"
Visa användare
252
Krille_hlm
M636csi -83
3,6 S/M -72
3,0S -74
M3 -01
Ja, du lär nog inte vara så säker på saken själv eftersom du frågar runt här på forumet om andras åsikter..
Jag har 4 tatueringar, gjorde min första i 18 års åldern, dock har jag ritat tre av dem själv (inte den senaste) så jag har klurat länge på vad jag skulle ha...

Puttar hellre min beemer än puttrar runt i annat..
Sv
175
Svärre
E91 325d M-sport Touring -11
E91 325d M-sport Touring
-07

E36 M3 3,2 Cabrio -96
8 år! Årets trådlyft :D

Men jag tänkte inte starta nån ny tråd, utan jag undrar om det är någon som har nån bilrelaterad tatuering alt. BMW relaterad tatuering? Eller tips på dyligt?
Sv
175
Svärre
E91 325d M-sport Touring -11
E91 325d M-sport Touring
-07

E36 M3 3,2 Cabrio -96
Äsch och redigeringsfuktion heller.... 9år skulle jag skriva.. :P
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.