AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
828

Vårkännslor! :)

Hejsan allesammans!
Nu är det ju inte så värst långt kvar tills man äntligen kan ta ut finbilen på vägarna :) Blev ganska så nyligen ägare till en m3 för första gången, så hoppas jag verkligen på att det blir en fin sommar, med många trevliga bilträffar mm.
Jag antar att det har skruvats och putsats en hel del, lite här och var under vinterhalvåret? Så jag är lite nyfiken på vad alla ni bmw-fantaster har för planer inför sommaren? :)

MVH / Richard
Härligt med vårkänslor!!

inte för att vara negativ lr så,men de är fortfarande bara mars,och dom flesta vet väl hur fort vädret kan vända då..?
Visa användare
1.223
foppa
325i coupé -93

BMW CS #05607
Det snöar här :(
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Skitväder i Stockholm...grått & kallt...
Nej jag backar inte ut henne förräns soppmaskinerna börjat rulla i april....

ay
234
aye
Z4 3,0i 2004 (ljusröd)
12 grader varmt idag – riktigt skönt. Snön smälter undan bra nu.
Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
9 grader varmt här och solsken. Kanonläckert. Nu åker sommarpuckarna på bruksbilen.
Vårkänslor - ABSOLUT!

Har putsat och fejat i 4 timmar nu så bilen ser riktigt inbjudande och trevlig ut! Luktar bara Meguiar 40 om händerna nu :DDDD

Mvh,
Kalle
_____
Länk
Ja vårkänslorna är på topp!! Verkar ju lovande fram i veckan Länk . Riktigt varmt och soligt! Kanske man kan ställa på bilen snart om vädret håller vad det lovar=).

Mvh
David
32
1.213
328-Johan
BMW 323i Coupé M -98
..och jag ut som en dåre och började måla och fixa vinterbilen LOL. här nere är det fint vårväder, men jag hade hoppats på mer regn så vi kan få väck saltet, kanske till nästa helg rentav?
Efter att ha gjort särskild tillsyn på 330n idag var ja ute o nöjeskörde lite och kan säga att saltet är nog ganska borta i denna regionen Johan. De brukar lägga sig som ett vitt damm på bakre kofångaren annars. Men idag såg de rent o fint ut.
Toppnoteringen kring kl 14:00 var 13,5 grader. :)

BMWCS Syd #05392
Sök först, fråga sen. Bitte!
Länk
Visa användare
94
RobTheBank
520iA -91
jepp vilket super väder det va i malmö... Tog bilen till tvätten direkt. Kunde köra med taklukan öppen med :)
Kanonväder idag! Fin känsla att köra ut bilen ur garaget och tilta solluckan.
Synd bara att det började regna sen, det gillade inte bilen :-/

---
/// Olof

(FKA "Oakman")
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Stockholm = fjällen... :(( tror jag flyttar söderut!
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Jo...men termometern visar ju knappt över 4grader...
Burr!
Givetvis eftersom jag tvättade så började det regna, samt att jag fick fyra härliga fågelskitar på bilen under kvällen. Man blir SÅ trött!

Mvh,
Kalle
_____
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.