|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Ska jag välja orginalfälg eller den femekrade mimfälgen?? Länk Själv luter jag åt den femekrade... Helst alpinafälgar, men dom kostar för mycket. /Erik ///Tänk först, meka sen... | |
| Jag röstar på den femekrade. | |
Shogo |
passar sig inte på en sån bil.. jag tycker du skall sätta dig och putsa upp originalfälgarna ordentligt. det ser garanterat bäst ut. |
|
Vad gäller valet ? Får du välja vid köp eller...? Jag röstar mellan dessa på orginal. Ser mycket bättre ut. Mvh. Patric Min(fd.E32)/38:a Länk BMWCS #4598 |
|
|
ge mig ett bud på 17"alpina med däck 235/45-17 fram och 255/40-17 bak HH |
|
|
hjh740, kan bara ge ett skambud och det vill jag inte, har tyvärr inte dom pengarna alpinafälgar är värda. PJ, det är dom fälgarna jag har. orginal är 15' och mim är 17' /Erik ///Tänk först, meka sen... |
|
| Av dessa två varianter ska du helt klart gå på originalfälgarna! | |
|
Röstar på orginal fälgarna. Ny bild 18 Jan- Länk |
|
| Definitivt original. | |
|
Dem fem ekrade passar inte på din bil. MVH.MICKI Länk |
|
|
Orginal BMW CS #5139 |
|
|
original Zaharald |
|
|
Original. |
|
| Original. | |
| Original | |
| Jag lär nog hålla med: Orginal | |
|
Orginal, de femekrade var ganska snygga, men passar inte riktigt på bilen. |
|
|
Original passar bäst. Ser att du har originalfjädrarna fram - byt till M-fjädrar fram (sänker 15mm) så kan du använda vanliga dämpare. Har sänkt 40mm fram och det blev närapå EPA-traktor-stuk... Mvh |
|
|
Jo, sänka i fram har jag tänkt mig och inte mer än 15-20mm. Mim fälgarna ser så feta ut när man ser dom, den där photoshopade bilden jag gjorde gör inte bilen rättvisa. /Erik ///Tänk först, meka sen... |
|
|
Så himla fult blev det inte med femekrade Länk /Erik ///Tänk först, meka sen... |
|
|
Den är snygg den där ! Skall du inte lacka ner nedre delen på bakre kofångare och de plastkjolar som sitte rpå sidan av bilen ? ger massor på en ljus bil. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.