|
|
|
|---|---|
|
Tja... skulle montera kercherfront Länk men fattade inte hur dimljusen skall monteras...??? nån här som monterat dessa komplicerade mojänger??? ska ge mig på att imorrn igen... så tacksam för snabba svar... LeeRoy | |
|
Sitter själv och väntar på mina dimljus samt galler från Stylingkompaniet. Vad är det som e så svårt med mont? ///FrIIk |
|
DeeNo |
du måste ha hållare ! |
|
Jag fick hållare med men fattar inte var dessa ska sitta i karrossen eller på fronten, hur ja än vänder å vrider på de så får ja inte ihop att... fick miljone muttrar å skruvar med??? LeeRoy |
|
|
Är de ingen som har monterat kercher front på en e36:a???? blir knäpp snart.... vill ju att bilen ska rulla..... hjälp!!! LeeRoy |
|
|
Har monterat fronten men inte fått mina dimljus. Ring firman du köpte dem av. Köpte du av SK, så hjälper de direkt. ///FrIIk |
|
|
de e lugnt.. fick modda hållarna sen satt dom som gjutet :-) blev toksnyggt... LeeRoy |
|
|
LeeRoy: Sitter i samma sits som du nu! haha... Hur moddade du dem????Blir tokig snart. Får inte tag i dem som jag köpte av... ///FrIIk |
|
|
Friik.. haha jope kliade mig i huvudet både en å femtioelva ggr :-) ge mig din mailaddress så mailar ja bilder på hur ja gjorde... LeeRoy |
|
|
Friik.. jag mejlade bild å förklaring till denna mejl madafriikka@spray.se hoppas de va rätt address... lycka till... LeeRoy |
|
|
Haha!... Tusen tack, fan va enkelt... Grymt snyggt vart det på din bil! Dåligt att man inte får med nån mont-anv. ///FrIIk |
|
|
Friik jepp enkelt som faen när man väl kom på att :-) men de tog tre dar... pysslade med annat samtidigt... jepp e toknöjd :-) riktigt stolt när man glider.. yhehe... j LeeRoy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.