|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag ska köpa klargalsbliners till min E36 Coupe´ Har hittat ett par fina på mkt.se Men har även ett minne från isommras i bakhuvudet att det även finns klarglasblinkers som är lite mörktonade.... Så vars hittar man sånna?.. länka gärna... OBS! vill ha dom utan svart kant... Mvh! Länk | |
|
Jag vet inte var man kan köpa sådana glas, men jag tänkte tipsa om att det kommer att komma lyktor som sitter ihop med blinkers snart, kan dock dröja ett bra tag. Visades på en mässa någonstans i världen för ett par månader sedan... Såg riktigt mycket bättre ut än där det sitter som en lykta och en blinkers... Kommer säkert inte vara billiga, men snygga... //Peter |
|
|
Jag såg en annons i senaste eller näst senaste Bilsport (huvva) från ett företag. De sålde kompletta insatser med angel-eyes och medföljande blinkers för 3995 kr paret tror jag. Kommer tyvärr inte ihåg vilket företag det var men det gällde E36. |
|
|
Stenback: Menar du dom som Dalhems för 3950:-/par. Ska vara hela satsen inkl. blinkers. Kolla in Länk för lite kommentarer... |
|
|
Tjena! Kolla in www.realcar.se där har dem de du söker tror jag, ska själv införskaffa klarglas blinkers med mörk bakgrund, det blir finare på en svart bil.... |
|
|
Thanks!.. har hittat nu. BMDoubleV Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.