|
|
|
|---|---|
|
Tjenare... Finns det folk som fortfarande har kvar Dakargula E36:or? Eller är det bara jag :) ? En fråga till förresten: Är jag den enda som har 1 Dakargul 325:a? har inte sett fler sådana faktiskt... // L ///Mmmums | |
|
Jodå, såg en e36 cab av denna kulör här om dagarna. Så nån mer än du har tydligen kvar en ...sån. ;) _______________ I verkligheten är jag perfekt, men det är sällan jag är där. |
|
|
Min gamla lärare glider omkring i en dakargul E36 dock en 320. Det finns ett par i alla fall, fin färg... MVH Min E30: Länk |
|
Aldric |
Finns en fin här i stan .. *S* Är nog en 4-cylindrig av ljudet att döma, men grovt dekaltrimmad. Plåtfälgar, M3-loggor överallt, tärningar i spegeln, påklistrat racing-tanklock, tonade rutor ... En skam för märket tycker jag, men men .. alla får ju ha sin bil som dom vill. "Citius, alius, fortius" MvH Dennis |
|
finns ju ett antal m3:or som har den färgen, vet dock inte om dom är lackade i dakargul I eller II..tror att den färgen var förbehållen m3:orna, grymmt snygg är den MVH Johan K |
|
|
Ok jag har Dakargul 1 iaf. Vad är det för skillnda egentligen på de? Är Nr 2 mörkare eller ? // L ///Mmmums |
|
|
Kom inte dakargul 2 efter-96, eller är jag ute och cyklar då?? Seastreams Garage -no compromises |
|
|
Va heter de olika på tyska? Ngn som har koll på färgkoder? M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Länk |
|
|
Dakargelb I Dakargelb II, tror jag. Tror oxå att färgkoden är 267/1 och 267/2. Är inte helt säker... // L ///Mmmums |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.