AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
1.069

70000 kr för denna?

Andie_83
Kan man verkligen få 70000 kr för denna 325:an? 25555 mil, -95:a, nylackad och säkert väldigt påkostad. Men 70000?? Vad kan jag då får för min -93:a 325iC som gått 20000 mil och är absolut fullutrustad, alltid servad på BMW och går som en klocka så när som på en trasig lambda sond i katten. Också säger folk att e36:an rasar i pris????

Ha det fint

Länk till annonsen: Länk

MVH

//Andy

msn: andy_tibab@hotmail.com
Personligen skulle jag inte värdera bilen i fråga till mer än 40 000:- , kanske 45 med lite god vilja och tur!

Den verkar förvisso ganska välskött utvändigt (och förhoppningsvis maskinellt), men det råder inte bot på det höga miltalet.

Mvh,
Kalle
_____
Länk
Visa användare
2.841
Robert Lundberg
BMW 420d -16
MB SLK 250 -13

Drömma kan han ju alltid göra. Inte en suck att han får några 70 för den bilen.
Han vill inte ha prutare som hör av sig om jag minns rätt. Vill ni inte ha bilen till begärtpris är det bara att strunta i att höra av sig. Värderingsmässigt tror jag som KH.

/Simon
Tyvärr är det nog många 2-25000 mila bilar som har 10-15000 mil på mätaren.
Bmw ludde
Det man inte vet har man inte ont av :P

Drive it like you stole it
Länk
St
3.581
Stavros
E30 325i 4d -88
E39 540 man -98
Det finns nog otroligt många skruvade E36. Så om den nu har gått 25000 och är fullservad är det ju helt okej! En bil är ju inte slut enbart p g a miltalet.
MD
1.925
MD
BMW Sports Tourer
Det är alldelles för dyrt! För en så pass gammal bil och det miltalet!

Själv köper jag en 325:a Coupé årmodell 92 med 18 000 mil på mätaren. Diamantsvart met. Ljusgrå skinn inredning, stora datan, full servicebok, m - testad för 1 vecka sedan. Knappt några fel för en 12 år gammal bil. Övrigt så finns det massa kvitton på verstadsarbeten och servicar, samt stämplar. Den bilen köper jag för ca 38 tusen. Coupén ligger ju högre i pris än sedanen, samt så har min framtida bil mer utrustning än vad han har på sin bil. ÄR det rimligt att jag ska satta ut min bil på annons för 80 000 då och tjäna 42 000 på affären?! Tveksamt.

Men men
För nästan tre år sen sålde min farsa sin 325iA - 92 för 50000 och jag tycker jag ser sånna än idag till salu för samma pris. Men vem vet vad dom får...

MD. lät som ett väldigt bra pris på 325 iCn.
MD
1.925
MD
BMW Sports Tourer
Japp! Det är det! Det är en kollega på jobbet som ska sälja den, så han visste att jag var intresserad, så han lovade mig ett bra pris.
Andie_83. ja sålde min i lördags 13/3, te Finland, för 80.000:- precis.

325-93. 17.400mil klima m3 skinn, fullmatad me godis osv,

haha ja e så nöjd, för de e ju knappt värda ett dugg nu mera..
men fy f*n vilket monster ja hade, å 93.orna e ju kanon med vanoset mm.

"Snabbt ska de gå,, annars får de´va"
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.