|
|
|
|---|---|
|
Tja. Ska montera en rieger läpp nu. Men hur faaaan får man bort den lilla orginal läppen?? Sitter ju några gummigrejer i hörnen...har pillat lite med en mejsel men jag vågar inte mer..vill inte ha sönder nåt. Är säkert skit enkelt men.. Tacksam för svar. ///M3 | |
| Den sitter väl skruvad? | |
|
Ja...men inte längs ut i kanterna på bägge sidor! Sitter några andra gummigrejer där... ///M3 |
|
|
den sitter skruvad underifrån titta under och börja skruva upp svårare är det inte.... |
|
|
M3_LOVER ska du sälja den gammla läppen eller mejila mig i så fall !! mwh |
|
///Sashe |
Den sitter me "pluggar" längst ut.. jag tog en skurvmejsel o en hammare o slog ur dem.. Ev. kan man ta nån flat tång o dra. Mvh |
|
Tack SACHE- Bra att nån fatta va jag menade. coupepower: Eventuellt..ska testa med den på först och sedan utan. Är det fult med den på så kanske jag säljer den. Dock tveksamt...den kostar ju bara type 700kr ny så.. ///M3 |
|
///Sashe |
M3_LOVER: Haha.. mm jag tyckte du hade fått lite klena svar där =) Har du bildlänk på läppen du ska sätta dit? Mvh |
|
Sache: Ja vet i fan hur man länkar...och försöker jag så skiter de väl sig ändå:= Det är den när man ser en blå M3:a med kolfiberlook läppen på...om du sett den...finns bla på mhstyling´s sida. Har en fråga till, du verkar ju rivit fronten och kan de där. Nätet i mitten..har ett nytt sånt...men de gamla...hur i HELVETE sitter de fast...ska väl bara vara att trykc ade innåt eller...sitter som satan..eller är de skruvat på sidorna??? ///M3 |
|
///Sashe |
M3_LOVER: Hmm..ok..får kika där då. Fast du kopierar ju bara adressen o klistrar in den här i rutan där du skriver. Då kan vi klicka på länken. De där me nätet vet jag inte.. jag har bara bytt läppen pga att den var sliten. Mvh Alex |
|
Nu ska vi testa då: Länk ///M3 |
|
|
skit..de gick bara länka till första sidan...skit samma..du hittar den.... ///M3 |
|
///Sashe |
Om du trycker på skift när du trycker på länken med bilden.. då får du upp exakta adressen till just den bilden.. Ett tips bah! =) Mvh |
|
Tackar tackar....:) ///M3 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.