|
|
|
|---|---|
|
Jag skulle vilja köpa en 525 iM 01 års modellen. Den har gått 8.000 och har skin, ACC färddator och liteannat godis ;) .......Hur mycket ska jag ge för en sån cirka?????....... Skulle vara tacksam för hjälpen........ .:Kristijan:. | |
| Är den svensksåld?? | |
|
ja det är den..........och jag fick fel upgifter den har gått 15.000 :( ......Tror ni det är några problem om den gått så långt för en 01'a. Men komplet ifylld servicebok....... 209.000 :- Vad tror ni? .:Kristijan:. |
|
|
Tror det är rätt bra pris för en sådan. Du kan ju kolla runt lite och jämföra vad dom begär för en sådan på firmor och privat. Det var utvändigt M-pak på den va ?? Jag tycker det låter som ok pris den är ju alla fall svensksåld. Är den skött och servad som den ska så är det någ ingen fara med den. |
|
|
Det är ///M på den ja .......tror faktiskt att jag ska köpa den!!!! :) :) :)....... Vet inte bara vad jag får för min (det är samma firma som jag köpte den ifrån) så hoppas det går bra, ska se....... .:Kristijan:. |
|
|
Gå in på www.bytbil.com och kolla tror det fanns nån liknande bil fast med lite mindre mil, om jag inte minns fel.. Det kan ju vara värt och slå ett öga där om du inte kollat på länge. |
|
Njuren |
Finns billigare svenksålda BMW - i nöd och lust |
|
verkar dyrt, jag kollade på 523iM -00 på en handlare i stan, den hade gått ca 9000mil med 1 ägare och fullservad. M-paket in och utvändigt, sportskinn osv. Ingen 525 och facelift iofs men den skulle jag få betala 173 för om jag inte missminner mej. Och detta är var förra sommaren. mvh evers |
|
|
glömde- den var även den svensksåld |
|
| Hur går det med bilhandlandet ? har du köpt bilen ? | |
|
japp har köpt den!!!!!!!! fick 90 för min och så ska dom göra service på den, byta ut en strålkastare på höger sida p.g.a. fukt....Så ska jag hämta bilen den 31'a.......å lämna min me he he he ...... Fick en skitbra försäkrings premie hos Aktsam 5870:- .... Års skattet blir 1628:- (skönt å slipa diesel ett tag, ett bra tag) så både försäkringen å skatten blir mycket billigare, men kommer att dra en hel del mer.... Hur mycket drar era 525iM föresten, cirka så man vet vad som väntar en ;)? .:Kristijan:. |
|
Njuren |
Grattis.Min drar svinit i stan,lite på lansväg o motorväg! MVH NJUREN BMW - i nöd och lust |
|
Ska plocka bort rubbet på min E36'a .....Hela M3 paketet ink. speglar.....lite invänndigt Stereon som jag måste sälja nu :( kostade 5000:- :( ........ Skulle det vara fint med M3 speglar på en 5 Serie? Med andra fäst plattor då? Har redan tänkt å tona rutorna hos Mr. Cap (den var Mr. Cap behandlad) så jag får det billigare....... .:Kristijan:. |
|
|
he he he jag märkte när jag provkörde ( har gjort det 4 gånger) att bensin mätaren bara rörde på sig he he he ....Men men man får väl köra ekonomisk under stads körning he he ;).... Bara längtar till den 31'a!!!!!! .:Kristijan:. |
|
|
å shit däck dimensionen bak var 255 å fram 235.......lite för brett ? .:Kristijan:. |
|
|
Lite för brett för vadå? /Manray/ |
|
|
nej men när jag provkörde den så var det lite blöt på motorvägen , kund inte toppa den fick sladd när jag bytte körfält blev lite rädd, När jag sen kollade på däck dimensionen så var jag inte så förvånad....Lätt vattenplaning me.......... .:Kristijan:. |
|
|
Verkar som det här kommer bli ett hårtkört ex. ;) Visst är det så att bredare däck är sämre vid vått väglag men toppar bilen brukar man (jag) göra när det är torrt så då är det bra med brett. /Manray/ |
|
| köp m5 speglar istället, gör sej mkt bättre. Säljs ju pirat på börsen för 2200 har jag för mej, med el och värme. | |
|
jag gillar inte så mycket formen på M5 speglar men jag vet inte....Kanske M3 passar inte så bra på en 5'a heller men ska se vad det blir i o med att jag redan har M3 Speglar tänkte bara skaffa fäst plattorna för min nya 5'a så...... Har ni någån bild kanske med E39 o M3 Speglar? Ser det bra ut eller?.......... .:Kristijan:. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.