|
|
|
|---|---|
|
får man ha hel tonade baklysen (röda) hemma tonade. 17" på besiktningen på en 325 -88 vad säger besiktningen om abs lampan lyser. | |
TobbeBMW |
Baklysena kommer att ge dej ett påpekande iaf, om inte omesiktning, blinkersen bak måste blinka orange, det gör den inte med rödtonade ljus. Dina 17tums fälgar får inte överskirda orginalhjulens rullomkrets med mer än 2,5 % (TROR jag, mycket osäker där) ABS lampan får INTE lysa = 2:a direkt, koppla ur den brukar inte funka heller då den ska lysa vid "selfcheck" (start) |
|
nästan rätt tobbe, rullomkretsen får diffa på +- 5%! sen tror jag inte att dom säger något om du rullar in på 17" med däck som överskrider rullomkretsen...så länge som hjulen inte går utanför skärmkanterna så skall det inte vara några problem MVH Johan K |
|
|
Du får aldrig ändra ett lampglas med färg, oavsett funktion eller resultat, detta medför en tvåa för otillåten ändring. Dimensioner på däck/fälgar kontrolleras inte alls, så det är inga problem med 17"-arna... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
ABS-indikeringen missade jag visst. Den måste fungera som den ska och får inte varna för fel i systemet... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.