|
|
|
|---|---|
\\\M 325i ZENDER/// |
kollade runt lite å ser att detta: Länk Länk nu börjar varje bilmärker att ta efter... har även set audi a3 civic mm... tyvärr är "vi" inte unika längre.. --- Projekt trippel xXx i gång. |
TobbeBMW |
Vi kan ändå trösta oss med att BMW ÄR och FÖRBLIR dom första som hade det, ÄKTA AngelEyes ska sitta på en BMW, annars är det plagiat, om det sitter från fabrik eller inte spelar ingen roll. |
|
Äh hemmabyggen! Det bevisar ju bara vilka som bygger de snyggaste bilarna, eftersom alla vill apa efter ;-) Se bara på hur många märkvärdiga bilar som åker runt med M3-speglar! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
\\\M 325i ZENDER/// |
lite saker som bla direkt kommer från bmw är: m3speglar varje kille/tjeje som ska styla sin bil köper m3spegel. Nu börjar även alla med angeleyes... även m3ans gälar finns på en å annan bil... --- Projekt trippel xXx i gång. |
|
Dom tar efter ett vinnande koncept eller vad man ska säga! Min bil Länk |
|
| Tror ni att E46 M3-spejl kommer att bli apat efter i samme grad som E36:ans? | |
|
Morten M: Hoppas inte |
|
|
de neonringarna kan man köpa på danmobility, de är avsedda för e36 tror jag. en bmw är inte en bmw utan angeleyes tycker jag, för de är så jääävla snygga!!!! *Har jag inte råd med en BMW åker jag hellre buss än kör volvo* |
|
|
Morten och Starre: Det hoppas inte jag heller, men med tanke på varför det finns kopior på M3/M5 så verkar det finnas en kundunderlag iallafall. Vet inte om det är positivt eller negativt :/ M V H Stephan -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
|
Edit: Syftade på E46 och E39 speglar. -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
|
Hmmm... hur var det nu med alla dessa vita o. "lexus" blinkers som massvis med BMW- ägare kör omkring med?? Nä- original e´ allt bäst!! alfatok.... |
|
|
Ja, det är sant som alfatoken säger. Var och varannan BMW jag ser har vita eller lexusblinkers o baklysen, angeleyes, M3-speglar, dekaler i framrutan, kromade fälgar, vingar, feta spoilerkit, sänkningssats, 5" kromade utblås, radband i backspegeln och 110dB på stereon, men det är väl ändå upp till var och en vad som är coolt. Jag själv skulle vilja ha något nytt och unikt, skapa en ny trend, kanske en anti-trend: Knall-orange blinkersar, fyrkantiga lysen, runda backspeglar på framskärmarna, rostiga plåtfälgar, tunna högprofildäck, höjd, sugrör till utblås, tiger i bakrutan, krossad plysch, och original stereo från en DAF -73:a, uppmärksammat? ja, snyggt? nej. |
|
|
Jag har kvar mina oranga bakblinkers!! det ni! Vänta bara, det blir snart hetaste modet snart! ;)) Lexus-lysen, ska BORT på en //M bil...får rysningar när jag ser eländet.... |
|
Njuren |
Tänkte skaffa hjärtformade Love-eyes i rosa =) köra genom strippen med "Dansa i ´neon" på högsta volle haha BMW - i nöd och lust |
|
Jag köpte 16" istället för 17" för att alla envisades med att pressa på 17" för ett par år sen. Det är lite anti! =) Men så är det ju lite komfortablare med 16" också. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.