AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
487

Hur får man bort höljet till bakluckan?

Wo
34
Wolverine
318ti Compact 95
Jag har försökt få bort innerhöljet till bakluckan utan större resultat... Det verkar som om de plastsprintar som sitter fast inte går att få bort? sitter den skruvad där eller vad? jag skulle nämligen vilja komma in där och kika på hur slangen till bakrutespolaren och torkarmotorn mår...

tacksam för hjälp och svar!!

TobbeBMW
plastsprintarna sitter med "hullingar" och kommer säkert att gå sönder när du drar ut dem, borde gå att få tag i nya på BMW för en billig penning.
Wo
34
Wolverine
318ti Compact 95
Men hur får man bort det höljet då? elller är det meningen att man inte ska vara där och kolla?
Visa användare
431
Appelqvist
E70 X5 35sd -08
Snarare verkar det vara meningen att man ska ha sönder dem. Lixom det är med dörrsidor och dylikt där det sitter clips.

Skitclips!

Jag tror inte dom gömt några hemligheter i bakluckan, så riv och slit du, men ha några clips i beredskap =)

6a - för det är du värd
Wo
34
Wolverine
318ti Compact 95
Då får man vänta med att slita loss det där då! eftersom några klipps har jag ju inte... Vet du om det sitter någon pump till bakrutespolaren där? eller sitter den framtill?
Visa användare
2.765
ravve
Volvo V70R AWD -04
Bara att slita av... men som sagt de som håller plastkåpan kommer gå sönder. Ingen fara om du tar av den även om du inte har nya "clips". Du kan ju köra utan tills du fixat de...
Jag tog av min för den skallra... ;-)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.