|
|
|
|---|---|
|
Hur mycket är rimligt att begära? se länken: Länk Bilen är besiktigad 3år på raken u.a och detta året med en 2:a på sista biten av avgasröret en liten läcka så det är utbytt! Så den är nybesiktigad nästa vecka och nyskattad! Blyfot... | |
|
Och fälgarna är nyblästrade och nylackade idag! Blyfot... |
|
|
40' är nog lite för mycket..Varför? Jo,automaten sänker(tycker jag ),Acc ur funktion sänker,inga "häftiga fälgar sänker,inga v-däck verkar det som? sänker.. MYCKET bra är det däremot att toppen är iordning... 30'-33' är nog det som du kan få för den vid privatförsäljning...OBS,OBS en högst personlig värdering och när man inte sett eller hört vagnen så är det naturligtvis inte en exakt vetenskap detta... Sedan så brukar våren höja intresset på bilfronten s.a.s... Lycka till med försäljningen hur som helst,viket pris du än sätter som "minpris"! Mvh Janne. |
|
|
okej, tänkte ta lite bilder imorrn med digitalkamera o slänga ut o sänka priset lite! Blyfot... |
|
|
Tror på 25-30KSEK som slutpris kanske 32-35KSEK som annonspris. /Simon |
|
| Vicodine. Jag tycker du ska ha tålarmod med att sälja din bil. Det gäller att hitta rätt köpare och det kan ta lite tid. Jag hade ganska flyt och sålde min 520 - 91 för 38000 (utg pris 40000), ingen ac, inget skinn men hade fina fälgar och stereo m.m. och var i mkt fint skick. Jag tror bilderna spelar ganska stor roll också, det är ju första intrycket av bilen som är viktigast. Jag fattar inte hur folk kan lägga ut bilder på sin bil helt otvättade och ostädade. Fast det värsta är nog när folk lägger ut bilder på sina bilar med hela bilen täckt av snö :) | |
| ursäkta stavningen, tålamod. | |
|
Nu är bilder uppladdade! Jag har lagt ut annons på blocket på 37.500 bvsa! Är det rimligt? Blyfot... |
|
|
Ja just det ja bilen blev besiktigad idag också! Blyfot... |
|
|
Jag tycker personligen att det är ett realistiskt utgångspris så länge bilen är i gott skick. Många vill ha mer för fina 535or. BMW CS #5139 |
|
|
Här finns det en för 34000:- med fungerande AC... Länk Mvh |
|
|
Men min e finare och besiktigad idag o skattad för 2 veckor sen:) Blyfot... |
|
|
buggar sig bara när jag försöker skapa en ny tråd, så jag får väl utnyttja denna: e28 535 '86 knackar högljutt (kam?). verkar annars gå bra, startar direkt, går jämnt. krock med refugstolpe = lite intryckt kylare (fläkten tar i), stor intryckning i kofångaren, motorhuven böjd och intryckt. kylarslangen till expansionskärlet har brutit av pipen från kylaren så den läcker vatten fort. 22.800 mil nuvarande ägaren har haft den i ungefär ett år och kört ganska hårt med den. förre ägaren ägde den från '88-'03. avställd. gick inte genom besiktningen: -tätning spindelled, höger undre, skadad -spindelled, vänster undre, glapp -styrled, högre yttre, glapp -styrarmslagring höger glapp nya skivor och klossar bak. nya klossar fram. bromsbomb(?) kanske var paj, ganska dåliga bromsvärden främst i bak och bromsservo även när bilen var avstängd efter körning. växellåda, koppling, avgassystem, diff, enligt ägaren helt ok. (kunde inte testköra pga av läkaget.) lacken inte superfin, lite rost, inget allvarligt. m-inredning. nån som kan sätta ett ungefärligt pris på vad man ska betala? |
|
|
Quibbles>>>5'. Mvh Janne. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.